Ce inseamna sa fii angajat in social media

social mediaanalist social mediainstrumente social mediaangajare social media
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Departamentul de social media nu mai reprezinta o noutate pentru nicio companie. In multe cazuri insa, chiar daca exista angajati insarcinati cu folosirea instrumentelor de social media in folosul companiilor, rezultatele intarzie uneori sa apara.

Cele mai mari dificultati sunt intampinate in social media atunci cand vine vorba de cuantificarea eforturilor depuse de cei care ar trebui sa profite de avantajele mediului online cand vine vorba de social media. Acest fenomen tine insa cont de obiective, influenta, calitate, timp acordat, dexteritate, implicare.

Cum se fac insa anagajrile pentru o astfel de functie? De ce tine cont angajatorul sau responsabilul HR atunci cand incearca sa gaseasca o persoana potrivita care sa lucreze in domeniul social media? In prezent, s-ar parea ca exista doua tendinte care influenteaza decizia si procesul de cautare a unui angajat pentru social media. Astfel, in vreme ce unii angajatori incearca sa puna accentul pe experienta si influenta in mediile sociale ale candidatului, fie este ales intamplator un angajat care, desi are experienta academica si profesionala, nu cunoaste neaparat fenomenul de social media, tratat oricum in mod secundar chiar de companie.

In prima situatie, candidatul poate ocupa postul in functie de influenta pe care o exercita in mediul online prin brandul personal pe care a reusit sa si-l construiasca folosindu-se de instrumentele de social media. Site-ul klout.com ofera un portret destul de exact al activitatii unui utilizator in mediul  online.

Exista in continuare analisti care considera ca brandul de angajator se poate dezvolta numai prin angajati. Specialistii in recrutare se axeaza insa in continuare pe experienta profesionala si academica a unui candidat, considerand ca acestea pot fi cuantificabile si ca succesul in social media poate decurge din aceasta baza de cunostinte aplicate ulterior in vederea rezolvarii sarcinilor de serviciu.

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU: Webinar Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024!


Prin Ordinul ANAF nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 a fost aprobat un nou model al Declaratiei 112 referitoare la plata contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.

Atentie, gestionarea noului model al D 112 nu este deloc facila!

Iata de ce va invitam in data de 17 mai sa participati online la webinarul Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024 in cadrul caruia expertul Luminita Obaciu va limpezi cu profesionalism neclaritatile, cu accent pe subiectele care creeaza cele mai mari dificultati in practica!



...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
social mediaanalist social mediainstrumente social mediaangajare social media

Data aparitiei: 17 August 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Ce inseamna sa fii angajat in social media Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Obligatie emitere adeverinta venit noua lege a pensiilorIntrebare: In ce conditii firma este obligata sa elibereze adeverinte cu tote veniturile din 1957-2001 conform noii L360/2023. Firma este din 1957, detinem arhiva, din statele vechi si mai apoi fluturasi se poate deduce baza de calul a pensiei care difera de la o perioada la alta, totodata, nu sunt incluse toate veniturile la calulul CAS-lui si pensia suplimentara L80/1992.Legea intra in vigoare din septembrie, suntem obligati sa eliberam pana atunci aceste adeverinte?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa de post pentruDirector vanzariIntrebare: Va rog frumos sa ne trimit fisa post pentru urmatorul cod cor: 112018 - director vanzari.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]