Multe dintre autostrazile din tara noastra au prezentat probleme chiar la scurt timp dupa ce fusesera date in folosinta. Autostrada A1 ar putea reprezenta un proiect care sa fie preluat de constructorii chinezi, precum si alte proiecte desfasurate in Ramnicu Valcea si pe Valea Oltului.
Negocierile sunt duse in acest moment chiar cu firma care detinea pana nu demult recordul celui mai lung pod peste apa de la Hangju. Compania a reusit sa construiasca 36 de kilometri in numai doi ani. Compania CRBC care apartine statului chinez a reusit sa duca la bun sfarsit proiecte de anvergura in perioade de timp relativ scurte prin comparatie cu termenele pe care le aleg alte companii de constructii.
Compania a cerut negociatorilor romani sa utilizeze numai oameni si utilaje din China pentru proiectele pe care le va lua in responsabilitate. Alte proiecte in lucru in tara noastra sunt santierele deschise pe cele mai multe tronsoane catre granita si se lucreaza in prezent pe traseul Arad-Timisoara.
Agenda Managerului de HR 2024
Revista Romana de Legislatia Muncii Salarizare si ReviSal
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Un alt proiect priveste autostrada care ar trebui sa treaca prin Nadlac si sa fie gata pana in 2013. Constructia acesteia ar trebui sa ajunga la Bors in 2016 si sa ofere posibilitatea unui drum cu masina din Bucuresti pana in Viena de doar 8-9 ore.