Locuri de munca: Comunicare si Relatii Publice

locuri de muncacasa de pensiiresurse umane
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
PERIOADA DE INSCRIERE: 10 – 17.05.2011
 
CASA DE PENSII A MUNICIPIULUI BUCURESTI
 
anunta
 
In baza prevederilor legale in vigoare, se organizeaza concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturi vacante temporar :
 
- 1 post - inspector, clasa I, grad asistent (Biroul Comunicare si Relatii Publice) - cerinte : studii superioare, vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minim 1 an, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, disponibilitate pentru efort prelungit, cunoasterea si utilizarea aplicatiei informatice a sistemului integrat FIS  si Lotus ;
 
- 1 post - inspector, clasa I, grad asistent (C.L.P. S3) - cerinte : studii superioare, vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minim 1an, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, disponibilitate pentru efort prelungit, cunoasterea si utilizarea aplicatiei informatice a sistemului integrat FIS  si Lotus.
 
Concursul se va desfasura in data de 20.05.2011 incepand cu ora 11,00 – proba scrisa si in data de 24.05.2011, ora 10,00 – interviul, la Sediul Casei de Pensii a Municipiului Bucuresti din Calea Vitan nr. 6 sector 3.
 
Testarea cunostintelor pe calculator se va face in cadrul interviului.
 
Dosarele de inscriere la concurs se depun in termen de 8 zile de la data publicarii anuntului in presa,  la sediul Casei de Pensii a Municipiului Bucuresti, Biroul Resurse Umane, la secretariatul comisiei de concurs.
 
Conditiile de desfasurare a concursului, conditiile de participare la concurs, bibliografia precum si actele solicitate candidatilor pentru dosarul de inscriere se afiseaza la sediul institutiei si pe site-ul www.cpmb.ro.  
 
Dosarul de concurs trebuie sa detina in mod obligatoriu urmatoarele acte:
 
- copia actului de identitate;
 
- copiile diplomelor de studii si alte acte care atesta efectuarea unor perfectionari/specializari;
 
- copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
 
- cazier judiciar;
 
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
 
- declaratia pe proprie raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
 
- formularul de inscriere la concurs, formular care se pune la dispozitia candidatilor de catre secretarul comisiei de concurs, la Biroul Resurse Umane.
 
Copiile de pe actele mentionate mai sus se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de  catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.  
 
Bibliografia pentru postul din cadrul Biroului Comunicare si Relatii Publice:
 
-  Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
 
-  H.G. nr. 257/2011 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
 
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(r2), cu modificarile si completarile ulterioare;
 
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
 
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public (*actualizata*);
 
- Ordonanta Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.
 
- Legea nr. 233/2002 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.   
 
Bibliografia pentru postul din cadrul  Casei Locale de Pensii Sector 3 :
 
-  Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
 
-  H.G. nr. 257/2011 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
 
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(r2), cu modificarile si completarile ulterioare;
 
-  Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata .
 
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
 
Relatii suplimentare privind conditiile de participare la concurs se pot obtine la Sediul Casei de Pensii a Municipiului Bucuresti – Biroul Resurse Umane, tel. 021/326.83.70; 021/326.05.56 int. 200 sau 201.   
 
DIRECTOR EXECUTIV
 
CRISTIANA DUMITRESCU

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU: Webinar Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024!


Prin Ordinul ANAF nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 a fost aprobat un nou model al Declaratiei 112 referitoare la plata contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.

Atentie, gestionarea noului model al D 112 nu este deloc facila!

Iata de ce va invitam in data de 17 mai sa participati online la webinarul Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024 in cadrul caruia expertul Luminita Obaciu va limpezi cu profesionalism neclaritatile, cu accent pe subiectele care creeaza cele mai mari dificultati in practica!



...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
locuri de muncacasa de pensiiresurse umane

Data aparitiei: 11 Mai 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Locuri de munca: Comunicare si Relatii Publice Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Obligatie emitere adeverinta venit noua lege a pensiilorIntrebare: In ce conditii firma este obligata sa elibereze adeverinte cu tote veniturile din 1957-2001 conform noii L360/2023. Firma este din 1957, detinem arhiva, din statele vechi si mai apoi fluturasi se poate deduce baza de calul a pensiei care difera de la o perioada la alta, totodata, nu sunt incluse toate veniturile la calulul CAS-lui si pensia suplimentara L80/1992.Legea intra in vigoare din septembrie, suntem obligati sa eliberam pana atunci aceste adeverinte?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa de post pentruDirector vanzariIntrebare: Va rog frumos sa ne trimit fisa post pentru urmatorul cod cor: 112018 - director vanzari.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]