Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Locuri de munca: Comunicare si Relatii Publice

locuri de muncacasa de pensiiresurse umane
PERIOADA DE INSCRIERE: 10 – 17.05.2011

 
CASA DE PENSII A MUNICIPIULUI BUCURESTI
 
anunta
 
In baza prevederilor legale in vigoare, se organizeaza concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturi vacante temporar :
 
- 1 post - inspector, clasa I, grad asistent (Biroul Comunicare si Relatii Publice) - cerinte : studii superioare, vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minim 1 an, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, disponibilitate pentru efort prelungit, cunoasterea si utilizarea aplicatiei informatice a sistemului integrat FIS  si Lotus ;
 
- 1 post - inspector, clasa I, grad asistent (C.L.P. S3) - cerinte : studii superioare, vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minim 1an, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, disponibilitate pentru efort prelungit, cunoasterea si utilizarea aplicatiei informatice a sistemului integrat FIS  si Lotus.
 
Concursul se va desfasura in data de 20.05.2011 incepand cu ora 11,00 – proba scrisa si in data de 24.05.2011, ora 10,00 – interviul, la Sediul Casei de Pensii a Municipiului Bucuresti din Calea Vitan nr. 6 sector 3.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari


Consilier - Codul Muncii va ofera solutii de actualitate Daca doriti sa Rezolvati mai usor problemele de serviciu Luati rapid decizii corecte si avantajoase Aveti singuranta aplicarii corecte a legislatiei Reduceti cu cel putin 75 timpul de rezolvare a unei probleme Evitati conflictele de munca folosind argumente legale Consilier Codul...

Oferta Speciala
valabila 48h

 
Testarea cunostintelor pe calculator se va face in cadrul interviului.
 
Dosarele de inscriere la concurs se depun in termen de 8 zile de la data publicarii anuntului in presa,  la sediul Casei de Pensii a Municipiului Bucuresti, Biroul Resurse Umane, la secretariatul comisiei de concurs.
 
Conditiile de desfasurare a concursului, conditiile de participare la concurs, bibliografia precum si actele solicitate candidatilor pentru dosarul de inscriere se afiseaza la sediul institutiei si pe site-ul www.cpmb.ro.  
 
Dosarul de concurs trebuie sa detina in mod obligatoriu urmatoarele acte:
 
- copia actului de identitate;
 
- copiile diplomelor de studii si alte acte care atesta efectuarea unor perfectionari/specializari;
 
- copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
 
- cazier judiciar;
 
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
 
- declaratia pe proprie raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
 
- formularul de inscriere la concurs, formular care se pune la dispozitia candidatilor de catre secretarul comisiei de concurs, la Biroul Resurse Umane.
 
Copiile de pe actele mentionate mai sus se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de  catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.  
 
Bibliografia pentru postul din cadrul Biroului Comunicare si Relatii Publice:
 
Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
 
-  H.G. nr. 257/2011 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
 
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(r2), cu modificarile si completarile ulterioare;
 
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
 
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public (*actualizata*);
 
- Ordonanta Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.
 
- Legea nr. 233/2002 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.   
 
Bibliografia pentru postul din cadrul  Casei Locale de Pensii Sector 3 :
 
Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
 
-  H.G. nr. 257/2011 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
 
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(r2), cu modificarile si completarile ulterioare;
 
-  Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata .
 
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
 
Relatii suplimentare privind conditiile de participare la concurs se pot obtine la Sediul Casei de Pensii a Municipiului Bucuresti – Biroul Resurse Umane, tel. 021/326.83.70; 021/326.05.56 int. 200 sau 201.   
 
DIRECTOR EXECUTIV
 
CRISTIANA DUMITRESCU


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
locuri de muncacasa de pensiiresurse umane

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 11 Mai 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Locuri de munca: Comunicare si Relatii Publice Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Exista Act Normativ Referotor La Biletul De Voie?Intrebare: Buna ziua! Sunt angajata intr-o societate de stat, in luna februarie 2018 salariul meu si tichetele de masa au fost diminuate in urma a 6 ore de in voire. Am facut mai multe sesizari angajatorului, cerandu-i sa-mi arate documentul legal prin care in urma orelor de in voire drepturile salariale se diminueaza. Deoarece nu am primit lamuriri la aceste sesizari m-am adresat printr-o petitie la ITM Brasov. ITM Brasov a efectuat un control al documentelor din societate, iar, raspunsul primit de la ace
 

Raspuns: tichetele de masa se acorda la zilele lucrate,in decursul unei luni, acolo unde angajatul are functi... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Importanta Work-Life Balance
Descarca GRATUIT raportul special

"Importanta Work-Life Balance"
 

 

 


 
xx
PRIORITATILE ANULUI 2018
Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
si viata personala a angajatilor

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Importanta Work-Life Balance"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]