Cum sa comunicati schimbarile care intervin in firma dvs. pe perioada crizei

firmacomunicareciza economicasolutii
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Din cauza impactului crizei economice globale asupra economiei nationale si a diferitelor sectoare de activitate, din ce in ce mai multe companii se confrunta cu situatii in care trebuie sa adopte masuri drastice pentru a asigura supravietuirea.

In functie de cat de mult sunt afectate de criza, firmele apeleaza la solutii precum:

- inghetarea sau chiar diminuarea salariilor;

- neacordarea bonusurilor;

- incetarea activitatii firmei pentru perioade determinate de timp;

- restructurari etc.

Toate acestea constituie vesti proaste pentru salariatii dvs., iar Departamentul Resurse Umane trebuie sa stie cum sa minimizeze efectul negativ pe care aceste masuri manageriale il au asupra angajatilor.

In acest context, comunicarea schimbarilor organizationale aparute pe fondul crizei devine prioritara.

Iar pentru a va asigura de o eficienta ridicata in transmiterea mesajelor, este util sa aveti in vedere urmatoarele aspecte importante:

- Stabiliti ce si cand doriti sa comunicati. Prega- titi mediul organizational pentru introducerea schimbarilor, nu treceti direct la implementarea acestora.

-Targetati diferitele tipuri de audienta din mediul organizational – pentru a va asigura de un impact maxim al comunicarii. Cui va adresati: angajatilor direct afectati, angajatilor indirect afectati, organizatiei in ansamblu, partenerilor, clientilor si publicului larg?

- Planificati atent comunicarea si coordonati procesele de comunicare interna pentru a evita dublarile de mesaje si confuzia.

- Monitorizati impactul comunicarii asupra angajatilor si modul in care acestia raspund la mesajele transmise.

Inainte de a comunica angajatilor dvs. masurile adoptate de management in contextul crizei, folositi lista de control de mai jos.

Recomandarile va vor ajuta sa minimizati efectul negativ pe care vestile neplacute le au asupra moralului si comportamentului organizational al angajatilor.

Atunci cand faceti cunoscute masurile de criza este util sa planificati comunicarea in functie de doua criterii principale: structura comunicarii si modul in care va fi livrata comunicarea.

NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie: Trebuie sa va actualizati Regulamentul Intern!


Important! Au aparut prevederi noi obligatorii referitoare la:

-> concediul paternal
-> distribuirea bacsisului catre salariati
-> programul flexibil de lucru
-> supravegherea video a activitatii in firma etc.
-> protectia avertizorilor de integritate !
 
Aflati informatii complete din lucrarea Regulamentul intern in avantajul dvs. Ghid complet

...Vezi AICI detaliile complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
firmacomunicareciza economicasolutii

Data aparitiei: 14 Aprilie 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Cum sa comunicati schimbarile care intervin in firma dvs. pe perioada crizei Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Revisal. Sanctionarea cu reducerea salariuluiIntrebare: Dorim sa ne acordati sprijin cu privire la modului de aplicare a a art. 248 alin. (1) lit c) din Codul muncii si a obligativitatii transmiterii sau NU in REVISAL: 1. Reducerea salariului de baza ca sanctiune disciplinara presupune modificarea efectiva a salariului de incadrare (de ex. am un salariu de incadrare de 4000 lei brut; angajatul este sanctionat disciplinar cu 10%; in consecinta salariul de incadrare devine 3600 de lei brut si toate sporurile se calculeaza la 3600 lei brut? ) sau doar...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Modificare salariu prin act aditionalIntrebare: Suntem nevoiti sa modificam in minus salariul unui angajat. Acesta va fi incadrat pe aceeasi functie, cu mici modificare in cadrul fisei de post (trece pe alta cursa care este cotata cu un salariu mai mic). Va rog sa ma ajutati cu ce documentatie trebuie intocmita pentru modificare? Mentionez ca angajatul a fost de acord cu aceasta modificare.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 


 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]