Una dintre componentele de baza ale managementului de criza este comunicarea organizationala.
Este bine sa va elaborati un plan special prin care sa demonstrati ca sunteti pregatit sa comunicati in caz de urgenta, atat intern cat si extern, pentru binele companiei.
Acordati o atentie deosebita faptului ca orice mesaj confuz in aceasta perioada duce la amplificarea fenomenului de zvonistica in organizatie, cu consecinte nedorite:
- scade moralul angajatilor;
- scade angajamentul angajatilor si atentia fata de rezultatele obtinute.
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Portal Codul Muncii
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Este complet gresit sa credeti ca daca veti ascunde informatii despre situatia reala a companiei, angajatii vor fi feriti de stres.
Dimpotriva, vorbiti cu angajatii la toate nivelurile companiei, organizati sedinte deschise sau focus-grupuri si incercati sa le prezentati cat mai sincer toate informatiile pe care le detineti.
Cu cat stiu mai multe, cu atat angajatii sunt mai putin anxiosi, oricat de sumbre ar fi previziunile pe piata.