In special pentru companiile mici, in aceasta perioada, cheia succesului o constituie formarea profesionala a angajatilor.
Cu cât angajatii sunt mai instruiti, cu atât sansele firmei dvs. de a trece cu bine criza sunt mai mari!
Instruirea angajatilor
In actualul context instruirea nu trebuie sa fie doar un simplu transfer de noi cunostinte. Este important ca angajatii dvs. sa-si dezvolte competente de interventie si actiune in situatii noi.
Principalele obiective pe care trebuie sa le aveti in vedere pentru trainingurile din firma dvs. sunt:
Revista Romana de Legislatia Muncii Salarizare si ReviSal
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
40 Modele de Regulament Intern
- dezvoltarea de abilitati;
- cultivarea creativitatii, si nu simpla imitare a tendintelor deja existente pe plan economic;
- deschiderea catre nou, catre inedit, catre noi provocari;
- constientizarea schimbarii si adaptarea la schimbare.
Exemplu
Iata câteva dintre posibilele tematici ale trainingurilor pe care le puteti organiza:
- Managementul situatiilor de criza;
- Creativitatea si flexibilitatea;
- Schimbarea si adaptarea la schimbare in situatii generate de criza financiara.
Exemplu
Pentru specialistii din Departamentul Resurse Umane, in aceasta perioada sunt foarte utile traininguri care se refera la:
- Imbogatirea postului si redistribuirea responsabilitatilor;
- Comunicarea interna in situatii de criza;
- Motivarea angajatilor in situatii de criza;
- Indicatori si criterii de evaluare a performantelor.