Consultanta in afaceri | Manager
 

Completarea carnetului de munca - Contractul individual de munca cu timp partial

Intrebare:
In cazul unui contract de munca cu timp partial cum se completeaza salariul in cartea de munca? Intreg si cu mentiunea numarului de ore sau proportional cu durata contractului?
Raspuns:

Completarea carnetului de munca se face potrivit prevederilor Decretului nr. 92/1976 privind carnetul de munca, precum si a Ordinului nr. 136/1976 care contine normele metodologice de aplicare a acestuia.


Consilier Legislatia Muncii pentru Bugetari
Consilier Legislatia Muncii pentru Bugetari

Vezi detalii

Cartea Verde a Legislatiei Muncii
Cartea Verde a Legislatiei Muncii

Vezi detalii

Trusa Sanitara OBLIGATORIE de prim ajutor
Trusa Sanitara OBLIGATORIE de prim ajutor

Vezi detalii




Daca persoana care incheie contractul individual de munca cu timp partial are functia de baza la unitatea respectiva, se va specifica in carnetul de munca faptul ca incadrarea s-a facut in baza unui contract individual de munca cu timp partial, conform art. 101 din Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare. De asemenea, la rubrica corespunzatoare functiei se mentioneaza durata timpului de munca al acestuia, iar la rubrica salariu de incadrare veti completa exact salariul brut acordat, potrivit contractului incheiat.

La stabilirea salariului, veti tine cont de dispozitiile H.G. nr. 1.766/2005 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata, prin raportare la numarul de ore prestate de angajat

Ti-a placut acest articol? Trimite-l si prietenilor tai!


Data aparitiei: 28 Aprilie 2006
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot
Completarea carnetului de munca - Contractul individual de munca cu timp partial
 

 
x


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Pensie Anticipata Si Salarii CompensatoriiIntrebare: Buna ziua. Sunt nascuta in 1956 si in anul 2013 am fost concediata urmand sa primesc 36 de luni un salariu compensatoriu ( din acest salar mi se retine banii pentru impozit, pentru pensie si sanatate. In anul 2014, din luna iunie as putea sa ma pensionez anticipat. Daca imi depun dosarul de pensie, se poate sa primesc in paralel si pensia si salariul lunar obtinut in urma concedierii?
 

Raspuns: Daca salariul compensator este sustinut de angajator si nu de ajomf intr-adevar nu este o problema l... citeste tot raspunsul aici


 

eNews Legislatia Muncii


Descarca GRATUIT raportul special

"Modificari in Codul Muncii - noutati REVISAL si Evaluarea Angajatilor"