Completarea carnetului de munca se face potrivit prevederilor Decretului nr. 92/1976 privind carnetul de munca, precum si a Ordinului nr. 136/1976 care contine normele metodologice de aplicare a acestuia.
Revista Romana de Legislatia Muncii Salarizare si ReviSal
Agenda Managerului de HR 2024
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
Daca persoana care incheie contractul individual de munca cu timp partial are functia de baza la unitatea respectiva, se va specifica in carnetul de munca faptul ca incadrarea s-a facut in baza unui contract individual de munca cu timp partial, conform art. 101 din Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare. De asemenea, la rubrica corespunzatoare functiei se mentioneaza durata timpului de munca al acestuia, iar la rubrica salariu de incadrare veti completa exact salariul brut acordat, potrivit contractului incheiat.
La stabilirea salariului, veti tine cont de dispozitiile H.G. nr. 1.766/2005 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata, prin raportare la numarul de ore prestate de angajat.