Precizari privind depunerea Concediilor Medicale ex. 2

FNUASSCASconcediu medicaldeclaratia 112
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Exemparul 2 (roz) se depune la CAS-MB numai in conditiile in care se solicita restituirea sumelor reprezentand indemnizatiile platite asiguratilor(salariatilor), care depasesc suma contributiilor datorate bugetului FNUASS, in conformitate cu art. 6 alin. (3^1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/2005, aprobata si modificata prin Legea nr. 399/2006.

Restituirea sumelor din bugetul FNUASS se face in conformitate cu art. 77 din Ordinul Comun MS/CNAS 60/32 2006.

Documentele necesare depunerii dosarului de recuperare sunt:

1. Cerere "tip" (2 ex.) depusa la registratura (pe care o puteti citi mai jos);
2. Copie dupa Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate (Declaratia 112 anexele A1 si A1.1), pentru luna pentru care se solicita restituirea + Centralizator privind certificatele de concediu medical aferent lunii;
3. Concediile medicale (exemplarul 2 - roz) aferente pt luna pentru care se solicita restituirea ;

Fisa sintetica pentru concedii si indemnizatii din ianuarie 2006 pana in prezent de la Administratia Financiara (Cont 439).


UNITATEA
..............................................................
Str. ................................ nr. ..., bl. ...,
sc. ...,et. ...,ap. ..........., sectorul .....
Codul fiscal ...........................................
Contul ...................................................
Banca(Trezorerie) ................................
Nr. ...................../..................................

Catre Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti

Unitatea ...................................................................,cod fiscal .................., cu sediul in localitatea .................., str. ...............................................nr. ......, b....., sc. ..., et. ..., ap. ..., sectorul .........., cont ........................................................., deschis la Banca ...................................., va rugam a ne vira suma de .................. ..............lei, reprezentand diferenta dintre suma indemnizatiilor cuvenite (tip indemnizatii):

- J1 incapacitate temporara de munca   .............................. lei;
- J2 prevenire imbolnavire                     ...............................lei;
- J3 sarcina si lauzie                               .............................. lei;
- J4 ingrijire copil bolnav                       .............................. lei;
- J5 risc maternal                                  .............................. lei;

si contributia de concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate datorata de angajator pe luna/an ...................., dupa cum urmeaza:

- totalul cuantumului prestatiilor de suportat din bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate pentru concedii si indemnizatii platite pe luna an.............................., suma: ....................... lei;
- totalul contributiilor pentru concedii si indemnizatii datorat de angajator pe luna/an ........................, suma: ................ lei;
- totalul sumei de recuperat de la Fondul national unic de asigurari sociale de sanatate pentru concedii si indemnizatii pe luna/an ........................, suma: ................ lei.

La prezenta cerere depunem un numar de ........... certificate de concediu medical aferente lunii/anului.................................... pentru care se solicita restituirea sumelor.
Ne asumam raspunderea pentru realitatea datelor prezentate mai sus si pentru corectitudinea determinarii drepturilor de indemnizatii sociale de sanatate.

Anexe:
- centralizator privind certificatele de concediu medical aferent lunii/anului ..................
- copie Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate prevazuta in HG 1.397/2010 (Declaratia 112 – Anexa 1 si Anexa 1.1);



 Director,
(Administrator)                                           Director economic,
...................                                     ......................

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU: Webinar Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024!


Prin Ordinul ANAF nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 a fost aprobat un nou model al Declaratiei 112 referitoare la plata contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.

Atentie, gestionarea noului model al D 112 nu este deloc facila!

Iata de ce va invitam in data de 17 mai sa participati online la webinarul Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024 in cadrul caruia expertul Luminita Obaciu va limpezi cu profesionalism neclaritatile, cu accent pe subiectele care creeaza cele mai mari dificultati in practica!



...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
FNUASSCASconcediu medicaldeclaratia 112

Data aparitiei: 18 Martie 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Precizari privind depunerea Concediilor Medicale ex. 2 Nota: 4.9 din 5 - 5 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Revisal. Sanctionarea cu reducerea salariuluiIntrebare: Dorim sa ne acordati sprijin cu privire la modului de aplicare a a art. 248 alin. (1) lit c) din Codul muncii si a obligativitatii transmiterii sau NU in REVISAL: 1. Reducerea salariului de baza ca sanctiune disciplinara presupune modificarea efectiva a salariului de incadrare (de ex. am un salariu de incadrare de 4000 lei brut; angajatul este sanctionat disciplinar cu 10%; in consecinta salariul de incadrare devine 3600 de lei brut si toate sporurile se calculeaza la 3600 lei brut? ) sau doar...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Modificare salariu prin act aditionalIntrebare: Suntem nevoiti sa modificam in minus salariul unui angajat. Acesta va fi incadrat pe aceeasi functie, cu mici modificare in cadrul fisei de post (trece pe alta cursa care este cotata cu un salariu mai mic). Va rog sa ma ajutati cu ce documentatie trebuie intocmita pentru modificare? Mentionez ca angajatul a fost de acord cu aceasta modificare.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 


 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]