GDPR: Ce documente trebuie sa intocmeasca o agentie imobiliara pentru a respecta regulamentul?

regulamentul privind protectia datelor cu caracter personalagentie imobiliaraprelucrare date cu caracter personal
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Va reamintim ca, incepand cu 25 mai 2018 a intrat in vigoare Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR), iar de acum incolo regulile de prelucrare a datelor personale sunt mult mai severe, iar amenzile uriase.

Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale (GDPR) spune in principiu ca informatiile pe care le detineti despre clientii dvs. (nume, adresa, adresa de e-mail etc.) sunt informatii CONFIDENTIALE si nu pot circula liber.
 
Ele trebuie protejate, iar responsabilitatea protejarii lor va revine in intregime! Iata ce aveti de facut >>>


"Buna ziua, pentru o agentie imobiliara, ce documente trebuie intocmite pentru respectarea GDPR-ului?", se intreba cineva in cadrul PortalProtectiaDatelor.ro.


Raspunsul specialistilor:


Avand in vedere volumul mare de date cu caracter personal pe care o agentie imobiliara le colecteaza si le prelucreaza, atat de la proprietari interesati de vanzarea sau inchirierea unor case, apartamente sau terenuri, cat si de la posibili cumparatori sau chiriasi sau datele pe care le solicita pe parcursul derularii unei tranzactii trebuie sa analizati in particular fiecare activitate/proces/operatiune ce implica prelucrari ale datelor cu caracter personal (obisnuite si/ speciale) pe care o/il efectuati in contextul general expus.


IMPORTANT!

In functie de modalitatea concreta in care intentionati sa atingeti un anumit grad de conformitate cu GDPR va trebui sa intocmiti mai multe/mai putine documente.

Pentru a va asigura conformitatea cu GDPR ar trebui sa aveti intocmite urmatoarele documente (enuntate exemplificativ): efectuarea unui audit specializat, evaluarea din punct de vedere legal a auditurilor efectuate cu privire la GDPR si un centralizator al acestora, evidenta acordurilor exprimate (atunci cand este cazul), proceduri de actualizare, pastrare si stergere a datelor cu caracter personal, inventare/alte documente cu categorii de date prelucrate si fluxul acestora, proceduri rapide de raspuns cu privire la cererile formulate de persoanele vizate, proceduri de identificare a riscurilor/incidentelor de securitate/raportare catre ANSPDCP si de remediere/recuperare a datelor cu caracter personal, procedura de securitate, daca este cazul - documente care sa ateste efectuarea evaluarilor de impact cu privire la protectia datelor cu caracter personal, procedura de divulgare/transmitere a datelor cu caracter personal, informari ale persoanelor vizate care sa cuprinda aspectele prevazute in cuprinsul art. 13 sau 14 din Regulament.

Mai precizam ca esenta aspectelor referitoare la prelucrarile de date cu caracter personal pe care le efectuati trebuie sa se regaseasca in cuprinsul evidentei activitatilor de prelucrare conform dispozitiilor art. 30 din Regulamentul nr. 679/2016. Aceast evidenta a activitatilor de prelucrare va trebui sa o puneti la dispozitia ANSPDCP la cerere.


Sursa: ProtectiaDatelorPersonale


NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie: Trebuie sa va actualizati Regulamentul Intern!


Important! Au aparut prevederi noi obligatorii referitoare la:

-> concediul paternal
-> distribuirea bacsisului catre salariati
-> programul flexibil de lucru
-> supravegherea video a activitatii in firma etc.
-> protectia avertizorilor de integritate !
 
Aflati informatii complete din lucrarea Regulamentul intern in avantajul dvs. Ghid complet

...Vezi AICI detaliile complete <<

de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
regulamentul privind protectia datelor cu caracter personalagentie imobiliaraprelucrare date cu caracter personal

Data aparitiei: 30 Iulie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

GDPR: Ce documente trebuie sa intocmeasca o agentie imobiliara pentru a respecta regulamentul? Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Obligatie emitere adeverinta venit noua lege a pensiilorIntrebare: In ce conditii firma este obligata sa elibereze adeverinte cu tote veniturile din 1957-2001 conform noii L360/2023. Firma este din 1957, detinem arhiva, din statele vechi si mai apoi fluturasi se poate deduce baza de calul a pensiei care difera de la o perioada la alta, totodata, nu sunt incluse toate veniturile la calulul CAS-lui si pensia suplimentara L80/1992.Legea intra in vigoare din septembrie, suntem obligati sa eliberam pana atunci aceste adeverinte?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa de post pentruDirector vanzariIntrebare: Va rog frumos sa ne trimit fisa post pentru urmatorul cod cor: 112018 - director vanzari.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]