Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Model fisa postului pentru un agent reclama publicitara

model fisa postului agent reclama publicitara
Iata un model fisa postului pentru un agent reclama publicitara, potrivit PortalCodulMuncii.ro:



I. Identificarea postului

1. Numele si prenumele titularului: ............

2.   Denumirea postului: Agent reclama publicitara

[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3. Pozitia in COR / Cod: 333901

 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.   Departamentul / locatia: Publicitate

 Telemunca. Avantaje. Dezavantaje. Optimizare cost
Telemunca. Avantaje. Dezavantaje. Optimizare cost

Vezi detalii aici

207 modele si formulare OBLIGATORII in HR
207 modele si formulare OBLIGATORII in HR

Vezi detalii aici

Evaluarea angajatilor in 8 pasi
Evaluarea angajatilor in 8 pasi

Vezi detalii aici




[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5. Nivelul postului: Executie

Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate): Se subordoneaza Managerului
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]

II. Descrierea postului

1. Scopul general al postului
Ocupantul acestui post este responsabil de afisarea corecta a reclamei publicitare, in conformitate cu cererile clientului.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2. Competente personale:

sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical

3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;

Atributii
  • sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
  • sa respecte regulamentul de ordine interioara
  • sa prospecteze piata publicitara
  • sa valorifice produsul publicitar
  • sa intocmeasca rapoarte
  • sa defineasca segmental de piata dorit a fi abordat
  • sa abordeze direct piata prospectata
  • sa intocmeasca oferte personalizare, functie de nevoia clientilor
  • sa planifice intalniri, sa viziteze potentialii clienti
  • sa incheie contracte cu clientii
  • sa relationeze si sa raporteze continuu cu Departamentul Design si superiorii directi
  • sa urmareasca efectuarea platilor
  • sa intocmeasca situatii financiare
  • sa atinga obiectivele de vanzari
  • sa realizeze prezentari pentru clienti
  • sa consilieze clientii cu privire la produsele companiei
  • sa propuna idei de proiecte si sa completeze fisele clientilor
  • sa actualizeze fisierele necesare
  • sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
  • sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
  • sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
  • sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
  • sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
  • sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
  • sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
  • sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
  • sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
  • sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept

...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>





Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
model fisa postului agent reclama publicitara

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 11 August 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Model fisa postului pentru un agent reclama publicitara Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Plata Orelor Lucrate In Repausul Saptamanal Sambata, DuminicaIntrebare: Va rog sa-mi specificati daca sporul stabilit prin regulament intern pentru ore de weekend conform art.137 alin.3 se aplica la salariul de incadrare sau la efectiv ore lucrate in weekend De exemplu salar incadrare 1900 lei, spor acordat pentru ore lucrate in zile de sambata, duminica este de 1%, ore lucrate 16, 20 zile lucratoare in luna.Care este valoarea sporului ? (1901%= 19 lei sau 1900:1616x1%= 2 lei) Multumesc
 

Raspuns: Buna ziua!<br />As dori sa-mi faceti si mie un calcul pentru munca lucrata in week-end si cum ... citeste tot raspunsul aici


    Descarca GRATUIT
    “Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

    exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

     

    eNews Resurse Umane

    Importanta Work-Life Balance
    Descarca GRATUIT raportul special

    "Importanta Work-Life Balance"
     

     

     


     
    xx
    PRIORITATILE ANULUI 2018
    Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
    si viata personala a angajatilor

    Descarca acum GRATUIT Raportul Special

    "Importanta Work-Life Balance"

    Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane