Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Ce ar trebui sa stie angajatorii care isi promoveaza companiile pe retelele de socializare

promovare facebook
Retelele de socializare au acaparat scena marketingului in ultimii ani si nu putini sunt angajatorii care isi promoveaza afacerea online.


In spatele fiecarei companii mici se afla un vis. Timp, efort si pasiune investite pentru a transforma acest vis in realitate. Acum mai trebuie doar sa va faceti cunoscuti. Cel mai simplu mod? Un cont pe o retea de socializare. Aici intervine Facebook.

Facebook a devenit din ce in ce mai important pentru proprietarii de companii mici fie pentru a interactiona cu diferitele comunitati, a atrage noi clienti, a dezvolta si a extinde portofoliul de produse in urma unei decizii bine documentate, totul este acum posibil gratie retelei de socializare ce numara 1,9 miliarde de utilizatori activi in fiecare luna.

Fara indoiala, exista si riscuri, iar o buna intelegere a acestora este esentiala.

Specialistii Facebook va ofera cateva sfaturi pentru a va mentine pagina, profilul si afacerea in siguranta. E chiar simplu!

Mai putini administratori: asigurati-va ca aveti reguli clare cu privire la numarul de persoane care va pot administra Pagina. Chiar daca mai multi administratori pot reprezenta o modalitate eficienta si comoda, riscul de Securitate creste odata cu numarul acestora.

Responsabilitati bine definite: Asigurati-va ca fiecarui administrator i se atribuie rolul corect in functie de ceea ce necesita postul: Administrator, Editor, Moderator, Advertiser, sau Analist. Cautati "Roluri in Pagina" in Centrul de ajutor Facebook pentru detalii privind diferitele tipuri de acces acordate pentru fiecare rol.

Atentie la schimbari: Asigurati-va ca retrageti rolul de administrator de Pagina unui angajat daca acesta paraseste afacerea dumneavoastra. Pentru a administra Roluri in Pagina, accesati Pagina de Facebook a afacerii dumneavoastra, apasati pe Setari si accesati Roluri in Pagina. Stergeti fostii angajati apasand pe X in dreptul numelor acestora, apoi apasati pe Salveaza modificarile.

Detasarea transnationala a salariatilor
Detasarea transnationala a salariatilor

Vezi detalii aici

Motivarea angajatilor
Motivarea angajatilor

Vezi detalii aici

Procedura completa la angajare
Procedura completa la angajare

Vezi detalii aici




Fara conectari suspecte: Activati aprobarile de conectare pe orice conturi de Facebook - inclusiv ale angajatilor - care va pot administra pagina. Aprobarile de conectare sunt un mecanism de securitate prin care vi se cere sa introduceti un cod special atunci cand cineva incearca sa se conecteze la contul dumneavoastra de pe un dispozitiv nerecunoscut. Codul va fi trimis pe dispozitivul dumneavoastra mobil. Puteti activa aprobarile de conectare din setarile de securitate ale contului dumneavoastra

Dispozitive mobile sigure, conturi la fel de sigure: Securizati-va dispozitivele mobile. Facebook se bazeaza pe telefoanele mobile pentru autentificare, ceea ce inseamna ca securizarea telefonului mobil este o parte importanta a mentinerii in siguranta si a contului si Paginii dumneavoastra de Facebook. Puteti sa va securizati dispozitivul mobil utilizand toate functiile de securitate disponibile pe telefon cum ar fi codurile, codurile PIN si parolele.


Sursa: Mediafax.biz


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 27 Iunie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Ce ar trebui sa stie angajatorii care isi promoveaza companiile pe retelele de socializare Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Organigrama Societate Pt. Meseriile De ExecutieIntrebare: societatea noastra are cca 100 angajati si 30 meserii.Trebuie sa facem o organigrama cu toate posturile meseriilor?Aceasta trebuie inregistrata la ITM, aceasta organigrama?As dori sa vad si eu un model de cum trebuie sa arate o astfel de organigrama.Ce se intampla in conditiile in care numarul posturilor pe meseriile respective fluctueaza, functie de comenzi?Se face ori de cate ori se schimba numarul posturilor?
 

Raspuns: Organigrama nu este un act, ci doar o redare schematica (grafica) in toate detaliile a organizarii, ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august
Descarca GRATUIT raportul special

"Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august"
 

 

 


 
xx
NOUTATILE ANULUI 2017
Afla totul despre contraventiile aplicabile in raporturile de munca si sanctionate prin legislatie

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane