Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

REVISAL: ce se petrece cu firmele care au mai putin de cinci angajati, la un punct de lucru

revisal 2017registrul general de evidenta al salariatilorinspectia muncii
Orice angajator trebuie sa stie ca este obligat prin lege sa transmita datele legate de angajatii sai catre registrul registrul general de evidenta a salariatilor.


In registrul privat/public se transmit on-line pe portalul Inspectiei Muncii, iar transmiterea se face dupa solicitarea si obtinerea de catre angajator a numelui de utilizator si a parolei, indiferent daca angajatorul presteaza serviciul de completare si transmitere a registrului sau are incheiat un contract de prestari de servicii.

Activarea accesului la portalul Inspectiei Muncii http://itmonline.inspectiamuncii.ro.

...mai multe despre REVISAL poti citi aici >>>

Iata un caz prezentat in cadrul site-ului PortalCodulMuncii.ro: "Daca societatea are un punct de lucru cu mai mult de 5 angajati si cod de identificare fiscala separat de cel al sediului, transmiterea in Revisal se face din acelasi cont si pentru sediu si pentru punctul de lucru, sau este nevoie de conturi separate pe fiecare CUI?"

Raspunsul specialistilor Rentrop & Straton:

Vom  incepe prin a mentiona ca, potrivit art. 2 alin. (4) din HG 500/2011 privind REVISAL, angajatorii care au infiintat sucursale, agentii, reprezentante sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica, carora le-au delegat competenta incadrarii personalului, pot delega acestora si competenta intocmirii, completarii si transmiterii datelor in registrul privat/public in numele angajatorului.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari


Consilier - Codul Muncii va ofera solutii de actualitate Daca doriti sa Rezolvati mai usor problemele de serviciu Luati rapid decizii corecte si avantajoase Aveti singuranta aplicarii corecte a legislatiei Reduceti cu cel putin 75 timpul de rezolvare a unei probleme Evitati conflictele de munca folosind argumente legale Consilier Codul...

Oferta Speciala
valabila 48h


Transmiterea se face pe contul angajatorului atat pentru angajatii de la sediul social cat si pentru angajatii de la punctul de lucru, in cazul in care angajatorul nu a delegat punctului de lucru competenta de a incheia contractele individuale de munca si de a completa si transmite datele in REVISAL.

Daca angajatorul a delegat aceasta competenta, transmiterea se face pe contul angajatorului pentru angajatii de la sediul social, iar pe contul punctului de lucru pentru angajatii din locul respectiv.


Sursa: PortalCodulMuncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
revisal 2017registrul general de evidenta al salariatilorinspectia muncii

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 14 August 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


REVISAL: ce se petrece cu firmele care au mai putin de cinci angajati, la un punct de lucru Nota: 3.61 din 5 - 18 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Pot Continua Activitatea Dupa Cei 3 Ani Dupa Pensionare ?Intrebare: Buna ziua! Lucrez in sistemul bugetar. Sunt pensionare din martie 2015, si in curānd va expira perioada celor 3 ani de activitate si pensie. Mai pot continua activitatea ( cf. art 82 si 83 din CM 2018), avand in vedere ca sunt informatician si acum este o perioada foarte aglomerata cu examene , simulari de examene, finalizari de semestru, respectiv an scolar? http://legislatiamuncii.manager.ro/a/20707/drepturile-salariatilor-pensionari-tot-ce-trebuie-sa-stie-angajatii-si-angajatorii.html
 

Raspuns: Multumesc. <br />Inteleg ca in total ar fi 5 ani (eu am peste cateva zile 3 ani de pensie si c... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Modificari majore in Codul Muncii 2018

- contributii sociale, noutati Revisal, concedii medicale -
 
Descarca GRATUIT raportul special
Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018
 
Toate modificarile sunt explicate detaliat in raportul

Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
xx
Atentie la modificarile din Codul Muncii in 2018!
- Revisal, contributii, concedii + alte noutati -

Descarcati gratuit Raportul Special

"Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]