Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Crestem impreuna nivelul de performanta al managementului relatiilor cu clientii in Romania

management relatii clienticonferinta managementului relatiilor cu clientiibusiness
La a treia editie a Conferintei Managementului Relatiilor cu Clientii in Romania va invitam sa acumulati o expertiza solida, din practica in excelenta relatiilor cu clientii. In zilele de 17 si 18 mai 2017 la Bucuresti, adresam o provocare felului in care ii atragem, retinem si apreciem pe cei care investesc incredere in noi si afacerile noastre.


Un business fara clienti ramane doar la stadiul de idee, iar un business fara clienti multumiti nu poate fi considerat cu adevarat de succes. Aceasta este realitatea anului 2017 cand vine vorba despre managementul relatiilor cu clientii. Nu numai noi impartasim aceasta opinie:

Getting customer interactions right has never been more important, especially since social media has given unhappy customers a louder voice.
Harvard Business Review (sursa)

Attracting a new customer is just too difficult and expensive to lose the relationship because you didnt treat them right.
Entrepreneur Magazine (sursa)

Exista o varietate de servicii, aplicatii si chiar freelanceri la care oamenii pot apela in momentul cand isi doresc ceva anume. Tinand cont de acest fenomen global, intrebarea care apare este: Cum ne putem prioritiza afacerea in randul clientilor si in fata competitiei?

Raspunsul este: investind in expertiza din domeniul managementul relatiilor cu clientii si prioritizāndu-l in strategia generala a afacerii. Aveti oportunitatea perfecta de a invata de la lideri din companii puternice si traineri specializati la Conferinta Managementului Relatiilor cu Clientii in Romania!

Vei putea participa in conversatii cu un bagaj de cunostinte plin de substanta din domeniu, alaturi de speakerii:
  • Oana Cadar, Director Automation Solutions Business Center Cluj-Napoca, Emerson
  • Liliana Dumitru, Director Executiv Marketing Direct si Customer Care, BRD Finance
  • Dina Guran, Manager Canale Alternative, eMag
  • Raluca Mindirigiu, Customer Experience Manager, Orange
  • Horia Stefanescu, CS Technical Support Center Manager, Orange
  • Cristian Mondiru, Director, ACS Global Order Desk, Oracle
  • Loredana Negoita, Customer Relationship Manager, City Grill
  • Minodora Savu, Manager Service Operations - Customer Advocacy Department, Avira Romania

202 Modele de fise de post
202 Modele de fise de post

Vezi detalii aici

Detasarea transnationala a salariatilor
Detasarea transnationala a salariatilor

Vezi detalii aici

Softuri online de legislatia muncii
Softuri online de legislatia muncii

Vezi detalii aici




Iar trainerii nostri se vor ocupa de masterclass-ul si workshop-urile interactive pe teme inovative ca folosirea neuromarketing-ului in relatiile cu clientii sau sisteme holistice ale companiilor care contribuie la succesul din acest domeniu.
  • Maria Desmons-Macrea, Consultant, The KPI Institute Romānia
  • Radu Silaghi, Specialist training si dezvoltare/Onboarding trainer, Robert Bosch
 
Profita de perioada de presale pana īn 31 martie pentru a-ti asigura locul la Conferinta Managementului Relatiilor cu Clientii in Romania! Inscrierile de tip standard sunt valabile pana in 12 mai 2017.

Pentru mai multe informatii, cat si pentru inscrieri, puteti sa vizitati site-ul oficial al conferintei.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 30 Martie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Crestem impreuna nivelul de performanta al managementului relatiilor cu clientii in Romania Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Am Penste 20 De Ani Vechime In Munca, Cat Este Sporul De Vechime?Intrebare: Buna ziua, Sunt profesor, am 23 de ani vechime in munca, dintre care 18 in invatamant. am luat spor de vechime de 25%, Am obtinut prin concurs un pot de Expert 1A- muzeograf la un institut de cercetari care este in subordinea Guvernului. De la resurse umane mi s-a spus ca nu mi sa va acorda un spor de vechime de 22,5%, este corect? Atata timp cat eu am avut 25% spor de vechime care acum este inclus in salariu in invatamant? Va rog sa-mi spuneti ce spor trebuie sa-mi dea la Institut si care est
 

Raspuns: In Legea-cadru nr. 284/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, sporul de vechime a fost re... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

CODUL MUNCII - 19 modificari majore in luna august 2017

 
Descarca GRATUIT raportul special
Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august
 
Toate modificarile aparute in Codul Muncii sunt explicate detaliat in raportul
 
"Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august"

 

 

 

 

 
 
 



 
Codul Muncii a suferit 19 modificari in luna august!
Atentie la modificarile din Codul Muncii! De la 1 august au aparut modificari majore care afecteaza toate firmele!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august"

Da, vreau sa primesc newsletterul Legislatia Muncii