Crestem impreuna nivelul de performanta al managementului relatiilor cu clientii in Romania

management relatii clienticonferinta managementului relatiilor cu clientiibusiness
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
La a treia editie a Conferintei Managementului Relatiilor cu Clientii in Romania va invitam sa acumulati o expertiza solida, din practica in excelenta relatiilor cu clientii. In zilele de 17 si 18 mai 2017 la Bucuresti, adresam o provocare felului in care ii atragem, retinem si apreciem pe cei care investesc incredere in noi si afacerile noastre.

Un business fara clienti ramane doar la stadiul de idee, iar un business fara clienti multumiti nu poate fi considerat cu adevarat de succes. Aceasta este realitatea anului 2017 cand vine vorba despre managementul relatiilor cu clientii. Nu numai noi impartasim aceasta opinie:

”Getting customer interactions right has never been more important, especially since social media has given unhappy customers a louder voice.”
Harvard Business Review (sursa)

”Attracting a new customer is just too difficult and expensive to lose the relationship because you didnt treat them right.”
Entrepreneur Magazine (sursa)

Exista o varietate de servicii, aplicatii si chiar freelanceri la care oamenii pot apela in momentul cand isi doresc ceva anume. Tinand cont de acest fenomen global, intrebarea care apare este: Cum ne putem prioritiza afacerea in randul clientilor si in fata competitiei?

Raspunsul este: investind in expertiza din domeniul managementul relatiilor cu clientii si prioritizându-l in strategia generala a afacerii. Aveti oportunitatea perfecta de a invata de la lideri din companii puternice si traineri specializati la Conferinta Managementului Relatiilor cu Clientii in Romania!

Vei putea participa in conversatii cu un bagaj de cunostinte plin de substanta din domeniu, alaturi de speakerii:
  • Oana Cadar, Director Automation Solutions Business Center Cluj-Napoca, Emerson
  • Liliana Dumitru, Director Executiv Marketing Direct si Customer Care, BRD Finance
  • Dina Guran, Manager Canale Alternative, eMag
  • Raluca Mindirigiu, Customer Experience Manager, Orange
  • Horia Stefanescu, CS Technical Support Center Manager, Orange
  • Cristian Mondiru, Director, ACS Global Order Desk, Oracle
  • Loredana Negoita, Customer Relationship Manager, City Grill
  • Minodora Savu, Manager Service Operations - Customer Advocacy Department, Avira Romania

Iar trainerii nostri se vor ocupa de masterclass-ul si workshop-urile interactive pe teme inovative ca folosirea neuromarketing-ului in relatiile cu clientii sau sisteme holistice ale companiilor care contribuie la succesul din acest domeniu.
  • Maria Desmons-Macrea, Consultant, The KPI Institute România
  • Radu Silaghi, Specialist training si dezvoltare/Onboarding trainer, Robert Bosch
 
Profita de perioada de presale pana în 31 martie pentru a-ti asigura locul la Conferinta Managementului Relatiilor cu Clientii in Romania! Inscrierile de tip standard sunt valabile pana in 12 mai 2017.

Pentru mai multe informatii, cat si pentru inscrieri, puteti sa vizitati site-ul oficial al conferintei.



NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie: Trebuie sa va actualizati Regulamentul Intern!


Important! Au aparut prevederi noi obligatorii referitoare la:

-> concediul paternal
-> distribuirea bacsisului catre salariati
-> programul flexibil de lucru
-> supravegherea video a activitatii in firma etc.
-> protectia avertizorilor de integritate !
 
Aflati informatii complete din lucrarea Regulamentul intern in avantajul dvs. Ghid complet

...Vezi AICI detaliile complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
management relatii clienticonferinta managementului relatiilor cu clientiibusiness

Data aparitiei: 30 Martie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Crestem impreuna nivelul de performanta al managementului relatiilor cu clientii in Romania Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru Asistent Director GeneralIntrebare: Am nevoie de fisa postului pentru Responsabil Functiune (cod COR 243217), ma poate ajuta cineva?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Stabilire si retribuire posturi intr-o societateIntrebare: Va rog sa imi prezentati baza legala daca o firma cu activitate principala in fabricarea pieselor de autovehicule poate angaja mai multe persoane (5 Manageri financiari si 2 Contabili sefi) pentru aceeasi functie de conducere, avand aceeasi fisa de post, cu atributii similare dar cu salarii diferite.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 


 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]