Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Angajati aflati in incapacitate temporara de munca. Angajatorul trebuie sa depuna lunar la Casa de Asigurari de Sanatate lista acestor salariati?

incapacitate temporara de muncaconcediu medical 2017angajatori concediu medical
Art. 81 alin.(6) din Normele de aplicare a OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate prevedea ca angajatorii au obligatia sa transmita casei de asigurari sociale de sanatate, in termen de 6 luni, lista persoanelor angajate aflate in incapacitate temporara de munca.


Tocmai de aceea, inca mai se creeaza confunzii in ceea ce priveste anuntarea Casei de Asigurari de Sanatate in ceea ce priveste incapacitatea temporara de munca.

"Tabelul cu persoane angajate aflate in incapacitate temporara de munca mai trebuie depus lunar la Casa de Asigurari de Sanatate?", intrebare extrasa din PortalCodulMuncii.ro.

Inainte de 20.02.2016, angajatorii erau obligati sa depuna lunar lista persoanelor angajate aflate in incapacitate temporara de munca, precum si datele de identificare, respectiv numele medicului prescriptor si unitatea in care functioneaza acesta.

Aceasta prevedere legala a fost ABROGATA incepand cu data de 20.01.2016 prin ordinul 43/2016.

Asadar, angajatorii nu mai au obligatia de a transmite casei de sanatate in termen de maximum 6 zile de la data la care au fost instiintati cu privire la aparitia starii de incapacitate temporara de munca, lista persoanelor angajate aflate in incapacitate temporara de munca.

Indemnizatiile de incapacitate temporara de munca. Salariul mediu brut care se ia in considerare la calculul contributiilor

Incepand cu luna februarie 2017 calculul CAS pentru indemnizatie concediu medical acordat in baza OUG 158/2005 se raporteaza la 3.131 lei, castigul salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului reglementat de Legea 7/2017.

37 de modele de Regulament Intern
37 de modele de Regulament Intern

Vezi detalii aici

Totul despre Pontaj si Programul de lucru
Totul despre Pontaj si Programul de lucru

Vezi detalii aici

207 modele si formulare OBLIGATORII in HR
207 modele si formulare OBLIGATORII in HR

Vezi detalii aici





...citeste mai multe aici >>>


Sursa: PortalCodulMuncii



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
incapacitate temporara de muncaconcediu medical 2017angajatori concediu medical

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 10 Martie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Angajati aflati in incapacitate temporara de munca. Angajatorul trebuie sa depuna lunar la Casa de Asigurari de Sanatate lista acestor salariati? Nota: 3.5 din 5 - 3 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cim Suspendat - Incetare ActivitateIntrebare: Buna seara, va rog sa ma ajutati cu aceasta speta pentru ca nu am mai intalnit situatia aceasta si nu stiu cum trebuie procedat. Cim suspendat in baza art.50 lit G in 2017 (salariu brut 1700 ron) s-a operat incetare suspendare 27.02.2018 si incetare CIM art 55 lit.B in data de 02.03.2018. Inainte de incetare activitate Cim trebuie facuta majorarea salariala la 1900 ron? Perioada intre 27.02.2018 si 02.03.2018 in care apare ca cim activ, salariatul nu a lucrat, ar trebui facuta corectie ca dat
 

Raspuns: Sau, in loc de reactivare contract sa faceti anulare incetare si apoi aceeasi pasi mentionati mai in... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Modificari majore in Codul Muncii 2018

- contributii sociale, noutati Revisal, concedii medicale -
 
Descarca GRATUIT raportul special
Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018
 
Toate modificarile sunt explicate detaliat in raportul

Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018

 

 

 

 
 
 



 
xx
Atentie la modificarile din Codul Muncii in 2018!
- Revisal, contributii, concedii + alte noutati -

Descarcati gratuit Raportul Special

"Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018"

Da, vreau sa primesc newsletterul Legislatia Muncii