Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Controlul in domeniul apararii impotriva incendiilor

control psipreventie incendiissm 2017
Exercitarea autoritatii de stat in domeniul apararii impotriva incendiilor se realizeaza si prin activitati de control si tragere la raspundere juridica a persoanelor vinovate.


Controlul de stat in domeniul apararii impotriva incendiilor se exercita prin urmatoarele institutii:

1. la nivel central, prin Inspectia de prevenire din cadrul Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta
2. la nivel local, prin inspectiile judetene de prevenire din cadrul inspectoratelor pentru situatii de urgenta judetene/al municipiului Bucuresti.

...citeste mai multe pe PortalSSM >>>

Inspectia de prevenire coordoneaza, indruma, controleaza si evalueaza inspectiile judetene. Inspectia de prevenire este coordonata de adjunctul inspectorului general al Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta.

Inspectorii de prevenire sunt investiti cu exercitiul autoritatii publice si isi desfasoara activitatea individual sau in colective constituite la nivelul structurilor proprii ori impreuna cu reprezentanti ai altor institutii sau autoritati publice imputernicite sa desfasoare actiuni de control, in conditiile respectarii prevederilor legale.

Activitatea de control trebuie sa se desfasoare pe baza a sase principii:

1. principiul legalitatii

Evaluarea angajatilor in 8 pasi
Evaluarea angajatilor in 8 pasi

Vezi detalii aici

207 modele si formulare OBLIGATORII in HR
207 modele si formulare OBLIGATORII in HR

Vezi detalii aici

Totul despre Pontaj si Programul de lucru
Totul despre Pontaj si Programul de lucru

Vezi detalii aici




2. principiul impartialitatii si independentei
3. principiul confidentialitatii
4. principiul transparentei
5. principiul continuitatii si gradualitatii
6. principiul responsabilitatii


Care sunt tipurile de controale si cum sunt planificate?

...citeste mai multe pe PortalSSM >>>

Inspectiile judetene executa doua tipuri de controale, si anume:

1. Controlul de fond este activitatea prin care se verifica modul de aplicare a prevederilor legale privind apararea impotriva incendiilor si protectia civila.

2. Controlul tematic este activitatea prin care se verifica o latura a activitatii de prevenire sau o categorie de obiective.

Executarea controalelor de fond si tematice se realizeaza potrivit planificarii lunare sau in baza ordinelor transmise de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, ale prefectului sau ale inspectorului-sef.

Sursa: PortalSSM



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
control psipreventie incendiissm 2017

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 25 Ianuarie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Controlul in domeniul apararii impotriva incendiilor Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Care Este Cadrul Legal De Reangajare Ca Pensionar? Dupa Terminarae PerioadeiIntrebare: Cum ma pot reangaja in acelasi loc de munca dupa terminarea perioadei contractuale - CIM incheiat dupa pensionare, pe perioada determinta de 3 ani. Sunt pensionata la limita de varsta si stagiu complet de cotizare -35 ani. Din 1987 lucrez in acelasi loc de munca; intre 1987-2000 pe postul de muzeograf; intre 2000-2015, functia de sef de sectie; din 2015-2018, sef de sectie, post ocupat prin concurs dupa pensionare) cu CIM pe 3 ani. Multumesc, Elena Ilie
 

Raspuns: am inregistrat din eroare un vot negativ la ultimul raspuns;scuze! raspunsul este edificator si il... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Modificari majore in Codul Muncii 2018

- contributii sociale, noutati Revisal, concedii medicale -
 
Descarca GRATUIT raportul special
Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018
 
Toate modificarile sunt explicate detaliat in raportul

Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
xx
Atentie la modificarile din Codul Muncii in 2018!
- Revisal, contributii, concedii + alte noutati -

Descarcati gratuit Raportul Special

"Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016