Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Conditii de acordare a tichetelor de masa in cazul institutiilor publice care se autofinanteaza

tichete de masainstitutii publice
Asa cum prevede legea, angajatorii nu pot acorda mai mult de un tichet de masa pentru fiecare zi lucratoare din luna pentru care se efectueaza distribuirea valorii nominale a acestora. Acest fapt este reglementat de Legea 142/1998, iar salariatii beneficiaza lunar de un numar de tichete de masa cel mult egal cu numarul de zile in care sunt prezenti la lucru in unitatea angajatorului.


 Legea care permite majorarea tichetului de masa pana la 15 lei, fata de 9 lei cat este in prezent, a fost promulgata de presedintele Klaus Iohannis, in decursul zilei de miercuri (16 noiembrie).

Legea pentru modificarea art. (3) alin. (1) din Legea nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masa prevede ca Valoarea nominala a unui tichet de masa nu poate depasi suma de 15 lei la data aplicarii prevederilor prezentei legi.

Despre majorarea tichetelor de masa la suma de 15 lei citeste aici >>>


"Institutiile publice finantate integral din venituri proprii in ce conditii pot acorda tichete de masa? Trebuie organizata licitatie pubica pentru achizitionarea acestora?"


Precizam ca, in cazul institutiilor publice tichetele de masa pot fi acordate in limita sumelor prevazute distinct cu aceasta destinatie in bugetele de venituri si cheltuieli aprobate, potrivit legii, fiecarui ordonator de credite, la alineatul bugetar "Tichete de masa".

Sumele reprezentand costul imprimatelor in cazul tichetelor de masa pe suport hartie, respectiv costul emiterii tichetelor de masa pe suport electronic, precum si costul suportului electronic sau al inlocuirii acestuia, contractate cu unitatea emitenta si primite de catre angajator, se suporta de la alineatul bugetar "Alte cheltuieli cu bunuri si servicii".
 

202 Modele de fise de post
202 Modele de fise de post

Vezi detalii aici

Procedura completa la angajare
Procedura completa la angajare

Vezi detalii aici

Totul despre Pontaj si Programul de lucru
Totul despre Pontaj si Programul de lucru

Vezi detalii aici




Conform art. 3 alin. (2) din  Normele de aplicare a Legii 142/1998, achizitionarea tichetelor de masa de catre institutiile publice se va efectua cu respectarea prevederilor prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.


Sursa: PortalInstitutiiPublice

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
tichete de masainstitutii publice

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 03 Ianuarie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Conditii de acordare a tichetelor de masa in cazul institutiilor publice care se autofinanteaza Nota: 5 din 5 - 3 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

Comentarii (1)


Stefan Maria
04-Feb-2017

Sunt obligata de firma unde lucrez sa consum bonurile in incita magazinului,este corect. Asta de cand le-au marit.

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Codurile COR Trebuie Atribuite In Functie De CAEN?Intrebare: Buna ziua, In cadrul unei firme, se pot atribui functii angajatilor, cu codurile COR aferente pozitiilor pe care le ocupa, insa numai in concordanta cu domeniul de activitate (codul CAEN) al acesteia? De exemplu, daca domeniul de activitate al unei firme este de 7311 - activitati ale agentiilor de publicitate, se pot face angajari cu orice functie din COR? Multumesc
 

Raspuns: DA... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Modificari majore in Codul Muncii 2018

- contributii sociale, noutati Revisal, concedii medicale -
 
Descarca GRATUIT raportul special
Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018
 
Toate modificarile sunt explicate detaliat in raportul

Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 

 
 
 



 
xx
Atentie la modificarile din Codul Muncii in 2018!
- Revisal, contributii, concedii + alte noutati -

Descarcati gratuit Raportul Special

"Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016