Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

In atentia angajatorilor: raportul anual pe linie de SSM, ce trebuie sa contina

raport anual ssmangajatori raport ssmsanatate si securitate in munca
Orice angajator ar trebui sa fie la curent cu cele mai noi reglementari in ceea ce priveste sanatatea si securitatea in munca, siguranta angajatilor fiind prioritara.


 
 
Este demn de mentionat ca una dintre obligatiile angajatorul consta in elaborarea si prezentarea, cel putin o data pe an, comitetului de securitate si sanatate in munca(CSSM) un raport scris care va cuprinde situatia securitatii si sanatatii in munca, actiunile care au fost intreprinse si eficienta acestora in anul incheiat, precum si propunerile pentru planul de prevenire si protectie ce se vor realiza in anul urmator.

 
 
Ce trebuie sa contina acest raport anual SSM?

 
 
Chiar daca nu exista un model tipizat al acestui raport ar trebui sa faca referire la datele cuprinse in exemplul de mai jos:

 
 
RAPORTUL S.C. _________________
cu privire la actiunile desfasurate in anul 20_ _ pentru imbunatatirea starii de securitate si sanatate in munca a salariatilor
in perioda ianuarie decembrie 20_ _ situatia securitatii si sanatatii in munca in cadrul societatii  s-a prezentat astfel:
 
Pentru a ridica nivelul de siguranta in cadrul S.C._______ s-a hotarāt organizarea activitatii de prevenire si protectie prin infiintarea serviciului intern de prevenire si protectie la nivelul societatii.
 
Pentru consilierea activitatii interne de prevenire si protectie s-a incheiat un contract de prestari de servicii cu durata de 1 an cu S.C.______(serviciu extern) societate care este abilitata in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
 
De asemenea, prin decizia nr. ______________, s-a dispus infiintarea Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca(CSSM).
Monitorizarea starii de sanatate a angajatilor se realizeaza prin ___________ medic specialist de medicina muncii care va prezenta anual conducerii un raport asupra starii de sanatate a personalului.
 
 
Serviciul extern S.C.__________ a elaborat si Evaluarea Factorilor de Risc pe domeniile de activitate ale angajatilor si Planul de Prevenire si Protectie. S-a elaborat pachetul de documente privind infiintarea, organizarea si buna functionare a CSSM. 

 
 
Pentru mai multe detalii despre raportul anual de SSM si ce trebuie sa mai contina, citeste PortalSSM

 
 
De retinut noile reglementari in privinta duratei instruirilor de SSM, conform HG nr.767/2016 
 
 
"Art. 801 Durata instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca, pentru fiecare dintre cele 3 faze prevazute la art. 77 si pentru instruirea periodica efectuata suplimentar celei programate prevazuta la art. 98, nu va fi mai mica de 1 ora si se stabileste prin programul de instruire-testare elaborat la nivelul intreprinderii si/sau unitatii potrivit prevederilor art. 15 alin. (1) pct. 8, datat si aprobat de catre angajator."


 
 
ATENTIE: Raportul, avizat de membrii comitetului de securitate si sanatate in munca, trebuie transmis in termen de 10 zile de la inregistrare.

 Codul Muncii 2018
Codul Muncii 2018

Vezi detalii aici

202 Modele de fise de post
202 Modele de fise de post

Vezi detalii aici

Ghid practic de salarizare
Ghid practic de salarizare

Vezi detalii aici




 

 
 
Sursa: PortalSSM




 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
raport anual ssmangajatori raport ssmsanatate si securitate in munca

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 07 Noiembrie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


In atentia angajatorilor: raportul anual pe linie de SSM, ce trebuie sa contina Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Adeverinta De La Lichidatorul JudiciarIntrebare: Am fost angajata la SC.Imsat Service SA din 1993 pina in 2012 cind firma a fost lichidata de catre lichidatorul judiciar Intercom Management SPRL. In vederea rectificarii deciziei de pensionare a subsemnatei , cu venituri realizate din anumite sporuri ,m-am adresat lichidatorului judiciar cu o cerere in scopul de a-mi da o adeverinta care sa ateste perioada aprilie 1993-iulie 2012, ce sume au reprezentat sporul de ore suplimentare,spor fidelitate,spor vechime, acordul global. In raspunsul p
 

Raspuns: Incepand cu data de 01.04.2001 toate veniturile salariale ( inclusiv spori permanente, ocazionale , ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Importanta Work-Life Balance
Descarca GRATUIT raportul special

"Importanta Work-Life Balance"
 

 

 


 
xx
PRIORITATILE ANULUI 2018
Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
si viata personala a angajatilor

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Importanta Work-Life Balance"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane