Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Este necesara instruirea colectiva a vizitatorilor, in cadrul unei companii?

instruire colectiva angajatitrusa sanitara prim ajutor
Orice angajator ar trebui sa fie familiarizat cu notiunea de instruire colectiva la locul de munca, aceasta realizandu-se conform Legii nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, aplicandu-se tuturor angajatilor.


Dar ce se intampla in contextul in care o companie primeste deseori vizitatori in numar ridicat, din varii motive? Instruirea colectiva ar trebui realizata si pentru acestia, ce spune legea?

In primul rand, este bine de stiut ca, potrivit art. 82 din H.G. nr. 1425/2006 vizitatorii sunt "persoane aflate in intreprindere si/sau unitate cu permisiunea angajatorului".

Specialistii de la PortalCodulMuncii.ro le reamintesc angajatorilor care se confrunta cu astfel de situatii ca "interiorul unui club, sala unui teatru, etc nu reprezinta locuri de munca pentru clientii care pe baza cumpararii unui bilet sau cu titlu gratuit urmaresc un spectacol, participa la activitati recreative sau culturale, realizeaza un circuit turistic."

Tot ce le ramane de facut organizatorilor activitatilor respective este sa-si informeze beneficiarii in ceea ce priveste regulile si instructiunile care trebuie respectate in incintele respective prin afisare, prin explicatii verbale sau prin demonstratii practice.

"Vizitatorii ar trebui instruiti, iar rezultatul ar trebui consemnat pe fisa colectiva? Cum se procedeaza in acest caz?", se intreba un vizitator al portalului.

Este demn de mentionat ca nu exista obligativitatea instruirii colective si a consemnarii acesteia pe baza modelului prezentat in Anexa nr. 12 din Normele de aplicare a Legii nr. 319/2006.

 
Care este numarul necesar de truse sanitare de prim ajutor pe care trebuie sa-l detina o companie?

Cartea Verde a Legislatiei Muncii
Cartea Verde a Legislatiei Muncii

Vezi detalii aici

Totul despre Pontaj si Programul de lucru
Totul despre Pontaj si Programul de lucru

Vezi detalii aici

Procedura completa la angajare
Procedura completa la angajare

Vezi detalii aici





Alt aspect pe care ar trebui sa-l stie orice angajator este ca orice firma are obligatia de a avea trusa sanitara de prim ajutor, iar daca nu respecta legislatia in vigoare acestia risca amenzi de pana la 6000 de lei. Totusi, atunci cand o companie are un numar mai mare de angajati, se ridica urmatoareale intrebari: mai este suficienta existenta unei singure truse medicale de prim ajutor?


Citeste mai multe pe PortalCodulMuncii



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
instruire colectiva angajatitrusa sanitara prim ajutor

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 11 Octombrie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Este necesara instruirea colectiva a vizitatorilor, in cadrul unei companii? Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Care Este Baza De Calcul Contrib. Pt CIM Cu Tp Part Pensionar Limita De VarstaIntrebare: buna ziua, am un angajat pensionat limita de varsta cu CIM cu timp partial. Baza pt calculul contributiilor este aferenta salariului sau celui minim pe ec cu norma intreaga, respectiv 1900?
 

Raspuns: Nu, pensionarii cumularzi intra la exceptiiSe vor plati contributiile la venitul brut realizat... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Importanta Work-Life Balance
Descarca GRATUIT raportul special

"Importanta Work-Life Balance"
 

 

 


 
xx
PRIORITATILE ANULUI 2018
Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
si viata personala a angajatilor

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Importanta Work-Life Balance"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane