Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Norma de munca pentru inspectorii de mediu si SSM, consemnata de angajator in fisa postului

norma de muncainspector protectia mediuluiinspector ssm
In cazul companiilor care au angajat inspectori SSM sau de mediu, este bine de stiut ca norma de munca trebuie sa fie consemnata de angajator, in fisa postului.


De exemplu, acele firme care au un numar mediu de angajati si beneficiaza de serviciilor inspectorilor de SSM si de mediu, trebuie sa aiba in vedere ca normarea muncii se aplica tuturor categoriilor de salariati, indiferent de activitatea prestata de acestia, conform Legii nr. 53/2003, din Codul Muncii.


Normarea muncii pentru inspector SSM si de mediu, in cadrul unei companii


Pentru a ajunge la un consens, este bine de stiut ca definitia normei de munca se refera la cantitatea de munca necesara pentru efectuarea operatiunilor sau lucrarilor de catre o persoana cu calificare corespunzatoare.
 
Norma de munca cuprinde timpul productiv, timpul pentru intreruperi impuse de desfasurarea procesului tehnologic, timpul pentru pauze legale in cadrul programului de munca.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
202 Modele de fise de post actualizate conform GDPR


ACTUALIZATE conform Noului GDPR Scapati de stresul controlului Va oferim 202 modele de fise de post redactate impecabil EDITABILE si conforme noului COR & GDPR Atentie Cand vine vorba despre fise de post stiti bine Trebuie sa fie in deplina conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale GDPR –...

Oferta Speciala
valabila 48h

Este demn de mentionat ca activitatea unui inspector SSM, cadru tehnic PSI, inspector de mediu  nu au un caracter repetitiv si nici nu sunt componente ale unui flux tehnologic.

Angajatorii trebuie sa mai stie ca functiile de inspector de mediu sau inspector SSM sunt impuse de legislatia specifica si nu se afla la latitudinea angajatorului.

Inspectorul SSM (lucratorul desemnat) care se ocupa de activitatile de prevenire si protectie este desemnat prin decizie scrisa de catre angajator din randul salariatilor incadrati cu contract individual de munca cu norma intreaga (adica 8 h/zi), conform specialistilor de la PortalCodulMuncii.ro.

Asa ca angajatorul trebuie sa consemneze in fisa postului activitatile de prevenire si protectie pe care lucratorul desemnat are capacitatea, timpul necesar si mijloacele adecvate sa le efectueze.

Desigur ca angajatorul are dreptul de a impune termene inspectorilor specifici, pentru ducerea la bun final a unor lucrari de profil, atata timp cat acestea nu au un caracter repetitiv, altfel va fi necesara elaborarea unei normari a muncii, in acest sens.

Mai multe despre normele de munca ale inspectorilor SSM poti citi pe PortalCodulMuncii.



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
norma de muncainspector protectia mediuluiinspector ssm

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 10 Octombrie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Norma de munca pentru inspectorii de mediu si SSM, consemnata de angajator in fisa postului Nota: 4.33 din 5 - 3 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cim Suspendat - Incetare ActivitateIntrebare: Buna seara, va rog sa ma ajutati cu aceasta speta pentru ca nu am mai intalnit situatia aceasta si nu stiu cum trebuie procedat. Cim suspendat in baza art.50 lit G in 2017 (salariu brut 1700 ron) s-a operat incetare suspendare 27.02.2018 si incetare CIM art 55 lit.B in data de 02.03.2018. Inainte de incetare activitate Cim trebuie facuta majorarea salariala la 1900 ron? Perioada intre 27.02.2018 si 02.03.2018 in care apare ca cim activ, salariatul nu a lucrat, ar trebui facuta corectie ca dat
 

Raspuns: Sau, in loc de reactivare contract sa faceti anulare incetare si apoi aceeasi pasi mentionati mai in... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Importanta Work-Life Balance
Descarca GRATUIT raportul special

"Importanta Work-Life Balance"
 

 

 


 
xx
PRIORITATILE ANULUI 2018
Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
si viata personala a angajatilor

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Importanta Work-Life Balance"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]