Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu
Consultanta in afaceri | Manager

 

REVISAL: Erori majore la inregistrarea contractelor de munca ale angajatilor

revisal 2016contract de muncaerori revisal
Angajatorii care vor sa inregistreze contractele de munca ale salariatilor o pot face cu ajutorul aplicatiei informatice distribuite gratuit de Inspectia Muncii, dar trebuie sa fie atenti la o serie de amanunte pentru a fi siguri ca procesul a decurs bine.


Astfel, daca o informatie a fost, din neatentie, introdusa gresit in programul REVISAL, este necesara utilizarea functia de corectie, pentru a repara greseala.

Ce erori se pot produce atunci cand inregistrezi un contract de munca in REVISAL:


1. Numarul de contract. Daca acesta a fost inregistrat gresit in REVISAL, in cazul unei persoane nou angajate, nu este totul pierdut. Asadar, conform site-ului Inspectiea Muncii, elementul "Numar contract" contine numarul de identificare atribuit de angajator fiecarui contract.  Elementul "Numere Contract Vechi" contine un sir de caractere reprezentand valorile anterioare in cazul corectiei elementului "Numar Contract". Astfel, utlizand functia CORECTIE corectati numarul de contract si nu veti avea doua contracte active.

2. Inregistrari gresite la nivelul contractului de munca. Se poate petrece urmatorul caz: din neatentie, angajatorul poate trece, din greseala, o alta functie/ocupatie unui angajat, in momentul inregistrarii. In acest context, aceasta actiune poate fi realizata prin functia Corectie informatii sau Modificarea din REVISAL. Iata ce se poate modifica, in cazul contractului de munca: Functia; Incetarea contract; Tipul contractului; Durata contractului.

3. Introducerea in REVISAL a unui contract de munca la un alt angajator, fata de cel corect. In aceasta situatie se va realiza incetarea contractului, la aceeasi data la care angajatul in cauza a inceput activitatea. Dupa aceea, la rubrica de observatii se va mentiona temeiul legal. Urmatorul pas este introducerea contractului la angajatorul corect, cu mentiunea: declarat initial eronat pe o alta companie.

Toate aceste modificari sau corecturi sunt urmate de transmiterea lor online, la fel ca si contractele nou introduse, catre Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM).


Ghid complet SSM si PSI pentru angajator
Ghid complet SSM si PSI pentru angajator

Vezi detalii aici

Legislatia Muncii. Colectie de acte normative actualizate
Legislatia Muncii. Colectie de acte normative actualizate

Vezi detalii aici

 Codul Muncii 2017
Codul Muncii 2017

Vezi detalii aici




Este bine de stiut ca absolut toate modificarile sau corecturile pot fi vizualizate in "Istoric contract". Totodata, angajatorii trebuie sa aiba in vedere ca in cadrul aplicatiei REVISAL nu exista functia de stergere a unui contract de munca.

Desigur ca angajatorii pot intalni tot felul de situatii, chiar si dupa ce au inregistrat cu succes contractul de munca in REVISAL. De exemplu, ce trebuie facut daca salariatul aflat in perioada de proba doreste incetarea contractului de munca? In aceasta situatie, angajatorul este obligat sa emita o decizie de incetare a contractului de munca. Pentru a afla mai multe detalii, citeste raspunsul integral aici.

Sursa: portalcodulmuncii.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 28 Septembrie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


REVISAL: Erori majore la inregistrarea contractelor de munca ale angajatilor Nota: 4.29 din 5 - 12 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Serviciul Intern De Prevenire Si ProtectieIntrebare: Institutia la care sunt angajata are un numar de 76 angajati. Pentru constituirea serviciului intern de prevenire si protectie au fost desemnate trei persoane care au urmat cursuri de SSM , doua persoane- cursuri cu o durata de 40 ore iar a treia persoana, cursuri cu o durata de 80 ore si un curs postuniversitar de evaluare a riscurilor in SSM de 240 ore. Cei de la ITM spun ca acele persoane care au absolvit cursul cu durata de 40 ore nu pot face parte din echipa serviciului intern de prevenire
 

Raspuns: Care este profilul de acticvitate al societatii?... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Noutatile anului 2017 in REVISAL”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Contraventii in raporturile de munca
Descarca GRATUIT raportul special

"Contraventii in raporturile de munca"
 

 

 

 


 
NOUTATILE ANULUI 2017
Afla totul despre contraventiile aplicabile in raporturile de munca si sanctionate prin legislatie

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Contraventii in raporturile de munca"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]