Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu
KIT-ul de documente instant obligatorii din  Legislatia Muncii si Salarizare

 

Procedura obligatorie in cercetarea accidentelor de munca

accidente de muncacercetare accidente de muncaproces verbal cercetare
In cazul unui accident de munca, angajatorii au obligatia sa demareze procesul de cercetare, in cazul in care aceste este soldat cu incapacitate temporara de munca de cel putin trei zile calendaristice. In cazul in care in urma unui accident de munca survine decesul sau invaliditatea victimelor, cercetarea accidentului revine Inspectiei Muncii.


Atentie! Cercetarea accidentelor de munca se realizeaza conform normelor metodologice de aplicare a Legii nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca aprobate prin HG nr.1425/2006.

Va aducem la cunostinta ca cercetarea evenimentelor este obligatorie si se face imediat dupa comunicarea acestora inspectoratului teritorial de munca pe raza caruia s-a produs si trebuie sa se finalizeze in termen de 10 zile lucratoare.

Comisia de cercetare a evenimentului este numita de angajator si va fi compusa din cel putin 3 persoane, dintre care o persoana trebuie sa fie, dupa caz:

- lucrator desemnat;
- reprezentant al serviciului intern de prevenire si protectie;
- reprezentant al serviciului extern de prevenire si protectie;

Ce pasi trebuie sa urmati obligatoriu in procesul de cercetare a accidentelor de munca:

1. Completarea dosarului de cercetare ( documente obligatorii)

Calendarul vesel al Managerului de HR 2017
Calendarul vesel al Managerului de HR 2017

Vezi detalii aici

Ghid practic de completare in REVISAL
Ghid practic de completare in REVISAL

Vezi detalii aici

Memorator Legislatia Muncii
Memorator Legislatia Muncii

Vezi detalii aici




2. Elaborarea procesului verbal de cercetare

3. Transmiterea dosarului de cercetare inspectoratului teritorial de munca in vederea avizarii

4. Completarea F.I.A.M.-LUI ( Formularul pentru inregistrarea accidentului de munca)

5. Evidenta evenimentelor

Sursa: Portal SSM


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 26 Septembrie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Procedura obligatorie in cercetarea accidentelor de munca Nota: 3.88 din 5 - 4 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cand Pot Iesi La Pensie Anticipata ?Intrebare: Am implinit 63 de ani in dec.2016 si am 31 de ani vechime, inclusiv stagiul militar. Cand pot iesi la pensie anticipata si cu ce penalizare? (din 2007 nu am mai putut lucra cu carte de munca!) Va multumesc anticipat pentru raspuns!
 

Raspuns: Aveti nevoie de un stagiu de cotizare de 35 de ani pentru a putea depune dosarul pentru pensie antic... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Impozitul pe salarii. Modificarile aduse de Noul Cod Fiscal”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Noul Cod Fiscal modifica impozitarea salariilor si a contributiilor

 
Descarca GRATUIT raportul special
Impozitul pe salarii. Modificarile aduse de Noul Cod Fiscal
 
Toate modificarile sunt explicate detaliat in raportul
 
"Impozitul pe salarii. Modificarile aduse de Noul Cod Fiscal"

 

 

 

 

 
 
 



 
IMPOZITUL PE SALARII S-A SCHIMBAT!
Atentie la modificarile din Noul Cod Fiscal aduse impozitarii si contributiilor aferente salariilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Impozitul pe salarii. Modificarile aduse de Noul Cod Fiscal"

Da, vreau sa primesc newsletterul Legislatia Muncii
[x]