Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Fisa de post Sef serviciu privat pentru situatii de urgenta

Fisa postului este obligatorie si trebuie anexata la contractul individual de munca, aceasta reprezentand una dintre principalele atributii ale angajatilor din departamentele de HR/Salarizare.


Orice modificare a fisei postului presupune incheierea unui act aditional pentru contractul individual de munca.

Va prezentam in continuare un model de Fisa de post Sef serviciu privat pentru situatii de urgenta, conform specialistilor Portal SSM:
 
I. Identificarea postului
 
Numele si prenumele titularului: ............
2.   Denumirea postului: Sef serviciu privat pentru situatii de urgenta
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
3.    Pozitia in COR / Cod: 541901
 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4.   Departamentul / locatia: Administratie si servicii publice

Procedura completa la angajare
Procedura completa la angajare

Vezi detalii aici

Ghid Complet pentru Departamentul HR
Ghid Complet pentru Departamentul HR

Vezi detalii aici

Cartea Verde a Legislatiei Muncii
Cartea Verde a Legislatiei Muncii

Vezi detalii aici




 
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
5. Nivelul postului: Executie/ Conducere
 
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
 
Se subordoneaza sefului de Directie
 
 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
II. Descrierea postului
 
1. Scopul general al postului
 
Ocupatia se desfasoara in cadrul societatilor specializate in activitati pentru situatii de urgenta.
 
 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
2. Competente personale:
 
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale.
 
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
 
Atributii
 
sa asigure organizarea corecta a activitatii pentru situatii de urgenta
sa asigure coordonarea activitatii activitatii pentru situatii de urgenta
sa asigure cercetarea activitatii de securitate
sa analizeze in permanenta zona alocata pentru gasirea de noi oportunitati de colaborare;
sa dezvolte Serviciul Privat pentru Situatii de Urgenta prin identificarea potentialilor clienti si ofertarea de servicii catre acestia
sa dezvolte si sa mentina in permanenta contactul cu beneficiarii serviciilor Serviciului Privat pentru Situatii de Urgenta in vederea imbunatatirii permanente a acestora
sa organizeze, sa planifice, sa evalueze necesarul de resurse: materiale, financiare, tehnice si tehnologice, umane, timp pentru fiecare beneficiar/proiect
sa realizeze si sa implementeze strategii operationale pentru diferite tipologii de proiecte/beneficiari, inclusiv conducerea nemijlocita a operatiunilor de exercitii si aplicatii de stingere conform scenariilor prestabilite
sa asigure mentinerea capacitatii de actiune a personalului de securitate
sa realizeze controlul activitatii de securitate din obiectiv
sa coordoneze activitatea echipelor de lucru
sa planifice activitatea proprie
sa asigure programa si materialele necesare pregatirii continue a angajatilor din subordine
sa asigure coordonarea, evaluarea, motivarea, performanta si eficienta in cadrul echipei pe care o conduce
sa asigure relatia cu furnizorii si se ingrijeste de planul de mentenanta a mijloacelor fixe din cadrul Serviciului Privat pentru Situatii de Urgenta
sa propuna si sa implementeze solutii pentru optimizarea activitatii pe segment si pentru eficientizarea costurilor
sa se preocupe de dezvoltarea profesionala a membrilor echipelor
sa se ocupe de coordonarea planificarii activitatilor si masurilor de protectie
sa se ocupe de elaborarea documentelor specifice
sa asigure activitati de mentenanta si service aferente sistemelor de detectie si alarmare efractie, supraveghere video, control/ admitere acces, paza perimetralasi a sistemelor si instalatiilor de semnalizare
sa aleaga metodele optime de montare, instalare aferente sistemelor de securitate enumerate anterior
sa asigure testarea, evaluarea si punerea in functiune a sistemelor de detectie si alarmare efractie, supraveghere video, control/ admitere acces, paza perimetrala si a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu
sa se preocupe de asigurarea conditiilor corespunzatoare de lucru pentru realizarea, punerea in functiune si mentenanta sistemelor de detectie si alarmare efractie, supraveghere video, control/ admitere acces, paza perimetrala si a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu
sa se ocupe de consilierea conducerii institutiei pe probleme de securitate
sa se ocupe de monitorizarea realizarii masurilor de protectie
sa stabileasca si sa realizeze masurile de protectie civila a angajatilor si bunurilor materiale proprii;
sa conduca nemijlocit actiunile de interventie;
sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.
sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
 
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
 
... cititi continuarea pe www.portalssm.ro >>


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 09 Septembrie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa de post Sef serviciu privat pentru situatii de urgenta Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Catre Cine Pot Formula Cerere De Schimbare A Locului De Munca ?Intrebare: Lucrez in cadrul CN.Posta Romana de12 ani ,in functie de factor postal,anul trecut am fost diagnosticata cu cancer pulmonar urmand un tratament riguros boala a intrat in remisie,in prezent urmez tratament medicamentos.Medicul specialist mi-a emis o adeverinta in care ma pot reintoarce la serviciu dar cu schimbarea locului de munca.Compania imi poate oferi sau delega pe alt post fata de cel avut anterior.Catre cine sau cui ma pot adresa in scris pentru a-mi se rezolva aceasta problema?Ce acte ne
 

Raspuns: Schimbarea locului de munca este posibila numai in urma intocmirii si semnarii de catre medicul spec... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

NEGOCIEREA SALARIILOR - ce este OBLIGATORIU si ce NU?

 
Descarca GRATUIT raportul special
(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?
 
Toate modificarile din Codul Muncii sunt explicate detaliat in raportul
 
"(OUG 82) Negocierea Salariilor - Sfaturi practice, Sanctiuni de evitat"

 

 

 

 
 
 



 
xx
(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?
Atentie la modificare Codului Muncii prin OUG 82! Este OBLIGATORIE negocierea salariilor. Cititi sfaturile expertilor: Exemple concrete, Sanctiuni de evitat

Descarcati gratuit Raportul Special

"(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?"

Da, vreau sa primesc newsletterul Legislatia Muncii