Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu
Consultanta in afaceri | Manager

 

5 sarcini ale managerilor pentru ca cei mai buni angajati sa ramana in echipa lor

motivare angajatimotivarea angajatilor
Adesea intalnim intrebarea "Cum sa mai procedam pentru a ne pastra oamenii?". De cele mai multe ori oamenii pleaca din echipa, nu din firma. Aceasta presupune ca in echipa oamenii nu se mai simt ca apartinand acesteia sau ca fiind performanti ori valorizati.


Pentru ca oamenii sa se simta parte din echipa, performanti si valorizati este nevoie ca toti coechipierii sa aiba un scop comun interiorizat, stabilit de comun acord, roluri bine definite si instrumente de auto-masurare a performantei.

Construieste instrumente de masurare a succesului

Instrumentele de evaluare permit masurarea succesului. Sunt benefice atat procedural, pentru manageri, dar si psihologic, pentru angajatii care au nevoie sa vada ca munca lor, investirea pe care o dau unei activitati nu este un razboi fara sfarsit. Include in instrumente elemente statistice vizibile si constructive.

Traininguri pentru gestionarea situatiilor stresante

Oferirea unor astfel de traininguri prin care se exerseaza metode si tehnici de eliberare a stresului, inevitabil in societatea actuala, pot contribui la evitarea stresului acut si capitularea subita. Cred ca nimeni nu-si doreste sa ramana fara drept de apel fara o persoana care indeplineste mai multe sarcini. Daca ar fi facila redistribuirea sarcinilor, probabil ca nu ar fi fost angajata. In loc sa-i lasi sa se descurge singuri cu situatiile stresante la nesfarsit, poti contribui la pregatirea lor pentru a sti cum sa ofere sugestii constructive privind indeplinirea atributiilor si asigurarea securitatii business-ului.

Promoveaza echilibrarea balantei

Echilibrarea balantei intre viata personala si viata profesionala poate duce la indeplinirea cu succes a atributiilor pe termen lung mai mult decat inchiderea sau auto-retragerea angajatilor in viata profesionala. Intotdeauna cand actionam mai mult intr-o parte decat in cealalta putem sti ca exista dezechilibru, iar acesta va afecta la un moment dat atat persoana, cat si activitatea profesionala. Promoveaza echilibrul viata-munca pentru asigurarea securitatii afacerii.

Ghid Complet pentru Departamentul HR
Ghid Complet pentru Departamentul HR

Vezi detalii aici

Motivarea angajatilor
Motivarea angajatilor

Vezi detalii aici

Bune practici in HR
Bune practici in HR

Vezi detalii aici




Incurajeaza exprimarea opiniei

Luand in considerare ideile si parerile tuturor, indiferent pe ce tip de post sunt activi, entry-level, senior-level, oferi posibilitatea de a creste in angajat sentimentul de apartententa si responsabilitate fata de activitatea intreprinsa. De asemenea, incurajezi talentele sa gandeasca outside the box si sa verbalizeze gandurile, astfel se simte valorizat. Va dori sa ramana suficient de mult in companie incat sa urce pe scara ierarhica, iar tu vei pastra experienta sa pentru a o valoriza pe o perioada lunga de timp.

Ofera oportunitati de dezvoltare a carierei

Toti angajatii isi doresc oportunitati de dezvoltare a carierei. Asigura-te ca oferi tuturor angajatilor posibilitatea aceasta prin extinderea limitelor prin implicarea acestora in proiecte noi, diferite, poate chiar prin crearea unor roluri de management cand dobandesc abilitati de leadership. Stagnarea in cariera, oricat de benefica ar parea ca forma de presiune asupra angajatului, aceasta nu este benefica nici societatii, nici echipei si nici angajatului. Asigura-te ca dezvolti instrumente pentru evitarea stagnarii angajatului.

.... mai multe detalii despre motivarea angajatilor aici>>
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 30 August 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


5 sarcini ale managerilor pentru ca cei mai buni angajati sa ramana in echipa lor Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Serviciul Intern De Prevenire Si ProtectieIntrebare: Institutia la care sunt angajata are un numar de 76 angajati. Pentru constituirea serviciului intern de prevenire si protectie au fost desemnate trei persoane care au urmat cursuri de SSM , doua persoane- cursuri cu o durata de 40 ore iar a treia persoana, cursuri cu o durata de 80 ore si un curs postuniversitar de evaluare a riscurilor in SSM de 240 ore. Cei de la ITM spun ca acele persoane care au absolvit cursul cu durata de 40 ore nu pot face parte din echipa serviciului intern de prevenire
 

Raspuns: Care este profilul de acticvitate al societatii?... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Noutatile anului 2017 in REVISAL”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Contraventii in raporturile de munca
Descarca GRATUIT raportul special

"Contraventii in raporturile de munca"
 

 

 

 


 
NOUTATILE ANULUI 2017
Afla totul despre contraventiile aplicabile in raporturile de munca si sanctionate prin legislatie

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Contraventii in raporturile de munca"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]