Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu
Consultanta in afaceri | Manager

 

Fisa postului Agent servicii client: atributii, calificari, competente

fisa postuluicompetente agent servicii client
Specialistii Portalcodulmuncii.ro va ofera un model de fisa postului pentru Agent Servicii Client:


1. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

- Redacteaza corespondenta interna (memo-uri, note interne etc.) pe probleme de comunicare.
- Urmareste respectarea standardelor de imagine si protocol, ca si respectarea standardelor privitoare la corespondenta interna.
- Asigura comunicarea cu celelalte departamente in vederea prelucrarii informatiilor primite de la acestea.
- Intretine, completeaza si updateaza informatiile pe reteaua intranet.
- Participa la organizarea evenimentelor legate de promovarea imaginii firmei pentru angajati.
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei sarcinile / atributiile / activitatile pot diferi.]

2. Calificari / specializari necesare

- Cursuri de specializare in domeniul comunicarii.

Trusa sanitara fixa de prim ajutor
Trusa sanitara fixa de prim ajutor

Vezi detalii aici

Calendarul vesel al Managerului de HR 2017
Calendarul vesel al Managerului de HR 2017

Vezi detalii aici

Ghid practic de completare in REVISAL
Ghid practic de completare in REVISAL

Vezi detalii aici




- Cunostinte limbi straine: limba engleza, nivel avansat.
- Operare PC (Word, intranet, organizare retele etc.).

[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte calificari / specializari.]

3. Competentele postului (pachet de competente)

- capacitate de a stabili relatii interumane;
- toleranta, calm, perseverenta;
- capacitate de a rezolva probleme;
- corectitudine, flexibilitate;
- abilitati in elaborarea de rapoarte si sustinerea de prezentari in fata unei audiente;
- abilitati de lucru cu calculatorul;
- stabilitate psihica, echilibru emotional, constanta in atitudini si manifestari;
- spirit de initiativa cu predispozitie spre actiune;
- preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;
- capacitate de autoorganizare si punctualitate.

[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]

Modelul integral pe Portalcodulmuncii.ro
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 29 Iulie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa postului Agent servicii client: atributii, calificari, competente Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Pensionare Anticipata Barbati Grupa A II A De MuncaIntrebare: Sunt nascut in 26.08.1961, barbat, cu o in vechime munca de 35 ani, dintre cara18 ani lucrati in grupa a II a de munca. Doresc sa ma pensionez anticipat.
 

Raspuns: Stagiul de cotizare la zi este de 41 ani si 8 luni<br />din care 4 ani si 6 luni stagiu suplim... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Impozitul pe salarii. Modificarile aduse de Noul Cod Fiscal”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Contraventii in raporturile de munca
Descarca GRATUIT raportul special

"Contraventii in raporturile de munca"
 

 

 

 


 
NOUTATILE ANULUI 2017
Afla totul despre contraventiile aplicabile in raporturile de munca si sanctionate prin legislatie

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Contraventii in raporturile de munca"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]