- Identificarea valorii adaugate in cadrul companiei si a zonelor esentiale pentru dezvoltare
- Adoptarea de masuri care sustin mentinerea nucleului de angajati permanenti
- Externalizarea anumitor activitati ale companiei catre angajati interesati sa gestioneze o afacere proprie
- Implicarea directa, in problemele-cheie ale companiei, a angajatilor care ar fi concediati ca urmare a restructurarii activitatii
- Incurajarea suspendarii temporare a contractelor individuale de munca din initiativa angajatilor
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Codul muncii si Legea Dialogului Social
40 Modele de Regulament Intern
Cele mai grave 33 de greseli pe care le puteti face ca manager!
Detalii aici >>>
- Utilizarea detasarii
- Suspendarea angajarilor viitoare
- Transferarea angajatilor subincarcati pe posturi noi, create ca urmare a oportunitatilor generate de criza
- Acordarea de concedii de odihna in perioadele cu activitate redusa
- Eliminarea orelor suplimentare
- Incurajarea plecarilor voluntare din firma
- Intreruperea temporara a activitatii fara incetarea raportului de munca
- Concedierea colectiva.