Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Fisa postului - Responsabilitatile Agentului servicii client

fisa postuluiresponsabilitati post agent servicii clienti
"Agent servicii client" reprezinta unul din cele mai frecvent intalnite posturi la nivel national. In aceste conditii, specialistii Portalcodulmuncii.ro vin in ajutorul angajatorilor, pentru realizarea fisei postului.


Responsabilitatile Agentului servicii client

a) Privind relatiile interpersonale / comunicarea

- mentine relatii profesionale cu toti partenerii interni si externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.).
- raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre toate departamentele din firma.
- are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact in cadrul firmei.

b) Fata de echipamentul din dotare

- respecta procedurile interne legate de utilizarea echipamentului si aparaturii din dotarea departamentului.
- raspunde de informarea tuturor angajatilor referitor la procedurile legate de utilizarea si pastrarea in bune conditii a echipamentelor, aparaturii, utilajelor etc.
- raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.

202 Modele de fise de post
202 Modele de fise de post

Vezi detalii aici

Cartea Verde a Legislatiei Muncii
Cartea Verde a Legislatiei Muncii

Vezi detalii aici

Totul despre Pontaj si Programul de lucru
Totul despre Pontaj si Programul de lucru

Vezi detalii aici




c) In raport cu obiectivele postului

- raspunde de implementarea planurilor de comunicare interna.
- raspunde de realizarea sondajelor de opinie privind satisfactia angajatilor si gestionarea acestor date.
- raspunde de realizarea unei bune comunicari interpersonale, de grup, in cadrul firmei.
- raspunde de gestionarea si comunicarea datelor privind evaluarea performantelor.
- gestioneaza si raspunde de arhiva de lucrari a departamentului.
- respecta obiectivele propuse in acord cu strategia departamentului.

d) Privind securitatea si sanatatea muncii

- respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI.

e) Privind regulamentele / procedurile de lucru

- respecta valorile companiei si strategia de comunicare.
- raspunde de informarea tuturor angajatilor privind regulamentele si procedurile de lucru din firma.
- respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
- respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
- respecta termenele impuse pentru predarea situatiilor catre sefii ierarhici, contabilitate, sectii etc.
- pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.
- respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisa postuluiresponsabilitati post agent servicii clienti

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 26 Iulie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa postului - Responsabilitatile Agentului servicii client Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Contract De Munca Cu Timp PartialIntrebare: Buna Seara Va rog sa ma ajutati in urmatoarea situatie: Avem o angajata cu contract de 4 ore, iar la alta institutie are alt contract de 4 ore, cumulate cele doua contracte depasesc salariul brut de 1900 dar separat nu. Cum se aplica contributiile angajatorului in acest caz ?
 

Raspuns: Contributiile se platesc la venitul realizat pentru fiecare contract.... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Importanta Work-Life Balance
Descarca GRATUIT raportul special

"Importanta Work-Life Balance"
 

 

 


 
xx
PRIORITATILE ANULUI 2018
Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
si viata personala a angajatilor

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Importanta Work-Life Balance"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane