Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Fisa postului - Responsabilitatile Agentului servicii client

fisa postuluiresponsabilitati post agent servicii clienti
"Agent servicii client" reprezinta unul din cele mai frecvent intalnite posturi la nivel national. In aceste conditii, specialistii Portalcodulmuncii.ro vin in ajutorul angajatorilor, pentru realizarea fisei postului.


Responsabilitatile Agentului servicii client

a) Privind relatiile interpersonale / comunicarea

- mentine relatii profesionale cu toti partenerii interni si externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.).
- raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre toate departamentele din firma.
- are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact in cadrul firmei.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Telemunca Avantaje Dezavantaje Optimizare cost


Nou A aparut Legea 81 2018 privind TELEMUNCA  Sunteti pasibil de amenzi intre 2 000 si 10 000 de lei Prof univ dr Raluca Dimitriu v-a pregatit un material de exceptie care va explica in detaliu ce obligatii aveti ca angajator care sunt capcanele fiecarui articol din noua lege cum puteti evita din start amenzi dure In mod sigur si dvs...

Oferta Speciala
valabila 48h


b) Fata de echipamentul din dotare

- respecta procedurile interne legate de utilizarea echipamentului si aparaturii din dotarea departamentului.
- raspunde de informarea tuturor angajatilor referitor la procedurile legate de utilizarea si pastrarea in bune conditii a echipamentelor, aparaturii, utilajelor etc.
- raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.

c) In raport cu obiectivele postului

- raspunde de implementarea planurilor de comunicare interna.
- raspunde de realizarea sondajelor de opinie privind satisfactia angajatilor si gestionarea acestor date.
- raspunde de realizarea unei bune comunicari interpersonale, de grup, in cadrul firmei.
- raspunde de gestionarea si comunicarea datelor privind evaluarea performantelor.
- gestioneaza si raspunde de arhiva de lucrari a departamentului.
- respecta obiectivele propuse in acord cu strategia departamentului.

d) Privind securitatea si sanatatea muncii

- respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI.

e) Privind regulamentele / procedurile de lucru

- respecta valorile companiei si strategia de comunicare.
- raspunde de informarea tuturor angajatilor privind regulamentele si procedurile de lucru din firma.
- respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
- respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
- respecta termenele impuse pentru predarea situatiilor catre sefii ierarhici, contabilitate, sectii etc.
- pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.
- respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisa postuluiresponsabilitati post agent servicii clienti

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 26 Iulie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa postului - Responsabilitatile Agentului servicii client Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Exista Act Normativ Referotor La Biletul De Voie?Intrebare: Buna ziua! Sunt angajata intr-o societate de stat, in luna februarie 2018 salariul meu si tichetele de masa au fost diminuate in urma a 6 ore de in voire. Am facut mai multe sesizari angajatorului, cerandu-i sa-mi arate documentul legal prin care in urma orelor de in voire drepturile salariale se diminueaza. Deoarece nu am primit lamuriri la aceste sesizari m-am adresat printr-o petitie la ITM Brasov. ITM Brasov a efectuat un control al documentelor din societate, iar, raspunsul primit de la ace
 

Raspuns: Multumesc! Tot abuziv mi-a luat si din salariu!! Si nimeni pana la aceasta data nu mi-a aratat vreun... citeste tot raspunsul aici


ARTICOLE SIMILARE

Fisa postului - Responsabilitatile Agentului servicii client

Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Importanta Work-Life Balance
Descarca GRATUIT raportul special

"Importanta Work-Life Balance"
 

 

 


 
xx
PRIORITATILE ANULUI 2018
Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
si viata personala a angajatilor

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Importanta Work-Life Balance"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane