Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

OUG 20/2016 modifica cerintele privind studiile administratorilor din sectorul public. Contractul de administrare inceteaza automat?

contract de administrareadministrator spitalstudii obligatorii administrator
Incepand cu august 2016, salariile personalului platit din fonduri publice sunt stabilite potrivit Anexei 1 a OUG 20/2016. Ordonanta de Urgenta stabileste noua grila de salarizare aplicabila personalului prevazut la cap.I pct.1 si 2 din anexa nr.III la Legea nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice.


Potrivit OUG 20/2016, functia de administrator intr-un spital public presupune absolvirea studiilor superioare. Astfel, cerintele de studii obligatorii se modifica de la postliceale la superioare.

Conform Legii 95/2006, unul din membrii comitetului director poate incheia cu managerul spitalului public un contract de administrare.

Contractul de administrare se incheie pe o perioada de maximum 3 ani si poate fi prelungit pe o perioada de 3 luni, de maximum doua ori.

Contractul de administrare al membrilor comitetului director poate inceta in urmatoarele situatii:

a) la expirarea perioadei pentru care a fost incheiat;
b) la revocarea din functie a domnului/doamnei ........................................., in cazul nerealizarii indicatorilor de performanta ai managementului spitalului public, stabiliti de managerul spitalului public, timp de minimum un an, din motive imputabile acestuia, si/sau in situatia existentei unei culpe grave ca urmare a neindeplinirii atributiilor functionale;
c) prin acordul de vointa al partilor semnatare;

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghidul Directorului SRL


Ghidul Directorului de SRL Maximizati eficienta activitatilor in firma dumneavoastra Spuneti adio situatiilor dificile sau conflictuale Alegeti performanta echilibrul si o cifra de afaceri care va incurajeaza eforturile Transformati afacerea dvs intr-un succes Acum e simplu cu Ghidul Directorului de S R L reusiti sa intampinati avalansa...

Oferta Speciala
valabila 48h

d) la aparitia unei situatii de incompatibilitate sau conflict de interese prevazute de lege;
e) in cazul nerespectarii termenului de inlaturare a motivelor de incompatibilitate ori de conflict de interese;
f) la decesul sau punerea sub interdictie judecatoreasca a domnului/doamnei ........................;
g) la implinirea de catre domnul/doamna ................................................. a varstei de pensionare prevazute de lege;
h) in cazul in care se constata abateri de la legislatia in vigoare care pot constitui un risc iminent pentru sanatatea pacientilor sau a salariatilor;
i) in cazul neacceptarii oricarei forme de control efectuate de institutiile abilitate in conditiile legii;
j) in cazul refuzului colaborarii cu organele de control desemnate de institutiile abilitate in conditiile legii;
k) in cazul in care se constata abateri de la legislatia in vigoare constatate de organele de control si institutiile abilitate in conditiile legii.

De asemenea, contractul de administare poate inceta inainte de termen, daca persoana care ocupa functia respectiva nu indeplineste obligatiile prevazute in contract.

In Anexa nr.1, lipsa studiilor superioare nu este mentionata ca motiv de incetare sau reziliere a contractului. De asemenea, nu au fost stabilite nici norme tranzitorii, care sa dispuna un anumit termen pana la care administratorii isi pot completa studiile conform noilor cerinte.

Prin urmare, in contextul in care  legea se aplica numai pentru viitor si nu produce efecte retroactive, potrivit specialistilor Portalcodulmuncii.ro, prevederile contractului de administrare continua sa produca efecte pana la terminarea perioadei pentru care a fost incheiat.

Insa, pentru explicatii suplimentare cu privire la cerintele privind studiile si salarizarea aferenta, expertii Portalcodulmuncii.ro recomanda sesizarea in scris a Ministerului Sanatatii.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
contract de administrareadministrator spitalstudii obligatorii administrator

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 12 Iulie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


OUG 20/2016 modifica cerintele privind studiile administratorilor din sectorul public. Contractul de administrare inceteaza automat? Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Pensie De Invaliditate Gr.II Poate Cumula Pensia Cu Venituri???Intrebare: Buna ziua, Sunt pensionara cu grad de invaliditate II. Va rog sa imi precizati cum se aplica Legea 217/17.11.2017 pentru completarea Legii 263/2010 mai precis : cum se aplica Potrivit noii reglementări, la art. 118 alin. (1), partea introductivă se modifică și va avea următorul cuprins: ?Art. 118 (1) Īn sistemul public de pensii pot cumula pensia cu venituri realizate din activități dependente, așa cum sunt reglementate de Codul fiscal, indiferent de
 

Raspuns: Da, puteti ,pensia de invaliditate nu se poate cumula cu venituri salariale doar. Daca obtineti veni... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Modificari majore in Codul Muncii 2018

- contributii sociale, noutati Revisal, concedii medicale -
 
Descarca GRATUIT raportul special
Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018
 
Toate modificarile sunt explicate detaliat in raportul

Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
xx
Atentie la modificarile din Codul Muncii in 2018!
- Revisal, contributii, concedii + alte noutati -

Descarcati gratuit Raportul Special

"Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]