Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu
Raporturile de munca ale PFA

 

SSM: obligatiile angajatorului la declararea accidentelor de munca

obligatii ssm angajatoraccidente de muncacomunicare accidente de munca
Dupa cum stiti, angajatorul are obligatia de a declara accidentele de munca Inspectoratului Teritorial de Munca.


Potrivit reglementarilor legale in vigoare, angajatorul trebuie sa comunice evenimentul dupa cum urmeaza:

- in toate cazurile, inspectoratului teritorial de munca;
- asiguratorului, daca evenimentul a produs incapacitate temporara de munca, invaliditate sau deces;
- organelor de urmarire penala, dupa caz.

Atentie! In cazul in care printre victimele evenimentului se afla si lucratori ai altor angajatori, evenimentul va fi comunicat si angajatorilor acestora de catre angajatorul la care s-a produs evenimentul.

Comunicarea evenimentelor va cuprinde cel putin urmatoarele informatii:

- denumirea/numele angajatorului la care s-a produs accidentul si, daca este cazul, denumirea/numele angajatorului la care este/a fost angajat accidentatul;
- sediul/adresa si numarul de telefon ale angajatorului;
- locul unde s-a produs evenimentul;
- data si ora la care s-a produs evenimentul/data si ora la care a decedat accidentatul;

Managerul de Resurse Umane
Managerul de Resurse Umane

Vezi detalii aici

Ghid practic de completare in REVISAL
Ghid practic de completare in REVISAL

Vezi detalii aici

Memorator Legislatia Muncii
Memorator Legislatia Muncii

Vezi detalii aici




- numele si prenumele victimei;
- datele personale ale victimei: varsta, starea civila, copii in intretinere, alte persoane in intretinere, ocupatia, vechimea in ocupatie si la locul de munca;
- imprejurarile care se cunosc si cauzele prezumtive;
- consecintele accidentului;
- numele si functia persoanei care comunica evenimentul;
- data comunicarii;
- unitatea sanitara cu paturi la care a fost internat accidentatul.

Ulterior comunicarii evenimentului, se impune cercetarea acestuia, in scopul stabilirii imprejurarilor si a cauzelor care au condus la producerea lui, a reglementarilor legale incalcate, a raspunderilor si a masurilor ce se impun pentru prevenirea producerii altor cazuri similare, respectiv pentru determinarea caracterului accidentului.

Sursa: www.edirect.e-guvernare.ro
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 20 Iunie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


SSM: obligatiile angajatorului la declararea accidentelor de munca Nota: 4.38 din 5 - 4 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Data Incetarii Contractului De MuncaIntrebare: Buna ziua, am un angajat pe perioada determinata, lucreaza pana 31.01.2017 inclusiv. In ce data ii fac incetarea si in ce data il transmit in revisal. Precizez ca dupa ce ii incetez CIM va beneficia de somaj. Va multumesc.
 

Raspuns: incetarea cu 1 feb, in revisal tot cu 1 feb.<br />dar cred ca raspunsul meu a venit cam tarziu... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Noutatile anului 2017 in REVISAL”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

REVISAL-ul a fost modificat (din nou) in 2017

 
Descarca GRATUIT raportul special
Noutatile anului 2017 in REVISAL
 
Toate schimbarile aparute in REVISAL
sunt explicate detaliat in raportul
 
"Noutatile anului 2017 in REVISAL"

 

 

 

 

 
 
 



 
REVISAL-ul a fost modificat in 2017!
Atentie la toate noutatile aduse de modificarea legii! Este obligatoriu sa respectati noua lege in 2017.

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutatile anului 2017 in REVISAL"

Da, vreau sa primesc newsletterul Legislatia Muncii
[x]