Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

OUG 20/2016: Institutiile publice vor inscrie in REVISAL toti angajatii, inclusiv functionarii cu statut special

revisal institutii publicerevisalrevisal functionari publici
In Monitorul Oficial nr. 434 din 09.06.2016 a fost publicata Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 20 din 2016 pentru modificarea si completarea OUG nr. 57 din 2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare si pentru modificarea si completarea unor acte normative.


Actul normativ aduce modificari Legii nr. 284 din 2010, introducand un nou articol, art. 7, care vizeaza instituirea in sarcina institutiilor si autoritatilor publice a obligatiei de completare a programului Revisal si cu angajatii ce detin statutul de functionari publici si functionari publici cu statut special, asemenea prevederilor art. 34 din Codul Muncii.

Concret, specialistii in legislatia muncii precizeaza faptul ca de la data la care intra in vigoare a acestui act normativ, fiecare institutie si autoritate publica este obligata sa infiinteze registrul general de evidenta a salariatilor prevazuti la art. 34 din Codul muncii, pentru personalul care este platit din fonduri publice conform Legii nr. 284 din 2010.

Conform actului, registrul general de evidenta a personalului platit din fonduri publice se completeaza si se transmite inspectoratului teritorial de munca in ordinea angajarii/numirii si cuprinde elementele de identificare ale tuturor persoanelor platite din fonduri publice, data angajarii/numirii, functia, salariul, sporurile si cuantumul acestora, perioada si cauzele de suspendare a raportului de munca sau de serviciu, perioada detasarii si data incetarii functiei.

Registrul general de evidenta a personalului platit din fonduri publice este pastrat la sediul institutiei/autoritatii publice, urmand sa fie pus la dispozitie inspectorului de munca sau oricarei altei autoritati care il solicita, in conditiile legii.

Asa cum precizeaza OUG nr.20 din 2016, la solicitarea persoanei platite din fonduri publice, institutia/autoritatea publica este obligata sa elibereze un document care sa ateste activitatea desfasurata de aceasta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si in specialitate.

Conform actului normativ, metodologia de intocmire a registrului general de evidenta a personalului platit din fonduri publice, inregistrarile care se efectueaza, precum si orice alte elemente in legatura cu intocmirea acestora se stabilesc prin hotararea Guvernului prevazuta la art. 34 alin. (7) din Legea nr. 53/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.


Sursa si date integrale: MonitorulJuridic.ro

Cartea Verde a Legislatiei Muncii
Cartea Verde a Legislatiei Muncii

Vezi detalii aici

Ghid Complet pentru Departamentul HR
Ghid Complet pentru Departamentul HR

Vezi detalii aici

Totul despre Pontaj si Programul de lucru
Totul despre Pontaj si Programul de lucru

Vezi detalii aici






Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 13 Iunie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


OUG 20/2016: Institutiile publice vor inscrie in REVISAL toti angajatii, inclusiv functionarii cu statut special Nota: 2.83 din 5 - 6 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

Comentarii (1)


taica
15-Iun-2016

Căutam operator/operatoare calculator pentru publicare anunțuri. Nu este necesară prea multă experiență. Se lucrează comod de acasă sau de oriunde aveți acces la internet. Se oferă contract de comision. Cerințe: cunoștințe minime PC, seriozitate, perseverență, conexiune internet. Se acordă instruire gratuită sub forma unor lecții trimise pe mail. Câștigul depinde numai de dvs. Mai multe detalii puteți obține trimițând un e-mail cu subiectul ”INFORMAȚII” pe adresa seracin1946@yahoo.com

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cand Pot Sa Ies La Pensie Anticipata Sau Anticipata Partial?Intrebare: Sunt persoana de sex feminin, nascuta pe 05.09.1969. Am lucrat in perioada 01.12.1985-15.08.1990 in grupa I de munca. Am lucrat in perioada 15.08.1990-01.10.2015 in grupa a II-a de munca. Lucrez din 01.10.2015 fara nici un fel de grupa. Va rog sa-mi spuneti cand pot iesi la pensie anticipata sau anticipata partial. Va multumesc!
 

Raspuns: Din data de 01.04.2001 nu se mai acorda grupe de munca, probabil ati lucrat in conditii deosebite de... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

NEGOCIEREA SALARIILOR - ce este OBLIGATORIU si ce NU?

 
Descarca GRATUIT raportul special
(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?
 
Toate modificarile sunt explicate detaliat in raportul
 
"(OUG 82) Negocierea Salariilor - Sfaturi practice, Sanctiuni de evitat"

 

 


 
xx
(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?
Atentie la modificare prin OUG 82! Este OBLIGATORIE negocierea salariilor. Cititi sfaturile expertilor: Exemple concrete, Sanctiuni de evitat

Descarcati gratuit Raportul Special

"(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?"

Da, vreau sa primesc newsletterul Legislatia Muncii