Va propunem sa priviti situatia de criza dintr-o perspectiva pozitiva, si anume ca un moment de analiza a proceselor care se deruleaza in firma in vederea identificarii activitatilor neproductive.
Iata cateva aspecte pe care este de dorit sa le analizati:
• Care este rata absenteismului in firma?
• Care sunt responsabilitatile fiecarei pozitii din firma dvs.?
• Care sunt costurile necesare si cele inregistrate pentru aceste responsabilitati?
• Cum puteti actiona pentru reducerea costurilor?
• Care este programul de lucru in firma? Este acesta optim din perspectiva normei de lucru a angajatilor?
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Teste de angajare evaluare si motivare a angajatilor
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
• Cat de eficient se comunica in firma dvs.?
Sfatul nostru este sa vedeti perioada de criza ca pe un moment care va ajuta sa gasiti solutii noi pentru a spori eficienta activitatilor derulate in firma dvs.