Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

In atentia angajatorilor: conditii de incadrare pentru expertul in achizitii publice

expert achizitii publicelegea privind achizitiile publice
Exista conditii specifice, prevazute de lege, pentru angajarea unui expert achizitii publice?


Din mai 2016, s-au schimbat regulile in domeniul achizitiilor publice. Aceasta deoarece Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, care abroga OUG 34/2006 a intrat in vigoare.

De asemenea, la data de 2 iunie 2016, au fost aprobate Normele metodologice de aplicare a acestei legi.

Prin urmare, in conformitate cu acest act normativ, autoritatea care urmeaza sa realizeze achizitii publice are obligatia de a infiinta un compartiment intern specializat in domeniul achizitiilor publice.

In cazul in care structura organizatorica a autoritatii contractante nu permite infiintarea unui compartiment distinct, conducatorul autoritatii contractante are obligatia de a insarcina una sau mai multe persoane din cadrul respectivei autoritati cu indeplinirea atributiilor prevazute pentru compartimentul specializat.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier Ghid complet pentru Departamentul HR abonament 12 actualizari


Inlaturati obstacolele cotidiene cu cel mai eficient instrument din domeniul HR  Consilier Ghid complet pentru Departamentul HR TOTUL despre Recrutare Angajare Motivare Evaluare Formare Profesionala Documentatie obligatorie Mediere Lucrarea contine inclusiv modele de formulare obligatorii intocmite in concordanta cu prevederile GDPR...

Oferta Speciala
valabila 48h


Conducatorul desemneaza persoana sau persoanele respective prin intermediul unui act administrativ.

Asadar, dupa cum precizeaza specialistii Portalcodulmuncii.ro, cadrul legal nu prevede anumite conditii de studii sau specializari, ci faca referire doar la personalul specializat, respectiv persoanele insarcinate sa indeplineasca atributii specifice in acest sens.

Prin urmare, conditiile de studii sau specializarile necesare vor fi stabilite la nivelul autoritatii contractante, cu respectarea conditiilor de legalitate.

Asadar, angajatorul, in calitate de conducator al autoritatii contractante, are dreptul si obligatia de a stabili conditiile de incadrare pentru postul de expert achizitii publice, astfel incat persoana care urmeaza sa fie angajata pe acest post sa detina competentele necesare indeplinirii cerintelor postului.

Astfel de conditii pot include experienta in domeniul achiziilor publice sau specializarea in aceasta activitate.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
expert achizitii publicelegea privind achizitiile publice

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 07 Iunie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


In atentia angajatorilor: conditii de incadrare pentru expertul in achizitii publice Nota: 2.75 din 5 - 4 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Reducerea Varstei Standard De PensionareIntrebare: In adeverinta primita de la Casa Judeteana de Pensii sunt mai multe luni in care figureaza atat zile lucrate in conditii de munca normale cat si zile lucrate in conditii de munca deosebite. De exemplu in luna iunie 2009 sunt 4 zile in conditii normale si 17 zile in conditii deosebite. In dreptul acelor 4 zile de conditii normale, in coloana "Tip asigurare", apare "OUG28/09 iar pentru zilele cu conditii deosebite apare "CM". Va rog sa-mi spuneti daca acele 17 zile lucrate in conditii deosebite co
 

Raspuns: Multumesc foarte mult pentru raspuns. Asa mi s-ar parea si mie sa fie (logic). ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Importanta Work-Life Balance
Descarca GRATUIT raportul special

"Importanta Work-Life Balance"
 

 

 


 
xx
PRIORITATILE ANULUI 2018
Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
si viata personala a angajatilor

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Importanta Work-Life Balance"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane