Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu
Consultanta in afaceri | Manager

 

In atentia angajatorilor: conditii de incadrare pentru expertul in achizitii publice

expert achizitii publicelegea privind achizitiile publice
Exista conditii specifice, prevazute de lege, pentru angajarea unui expert achizitii publice?


Din mai 2016, s-au schimbat regulile in domeniul achizitiilor publice. Aceasta deoarece Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, care abroga OUG 34/2006 a intrat in vigoare.

De asemenea, la data de 2 iunie 2016, au fost aprobate Normele metodologice de aplicare a acestei legi.

Prin urmare, in conformitate cu acest act normativ, autoritatea care urmeaza sa realizeze achizitii publice are obligatia de a infiinta un compartiment intern specializat in domeniul achizitiilor publice.

In cazul in care structura organizatorica a autoritatii contractante nu permite infiintarea unui compartiment distinct, conducatorul autoritatii contractante are obligatia de a insarcina una sau mai multe persoane din cadrul respectivei autoritati cu indeplinirea atributiilor prevazute pentru compartimentul specializat.

Conducatorul desemneaza persoana sau persoanele respective prin intermediul unui act administrativ.

Asadar, dupa cum precizeaza specialistii Portalcodulmuncii.ro, cadrul legal nu prevede anumite conditii de studii sau specializari, ci faca referire doar la personalul specializat, respectiv persoanele insarcinate sa indeplineasca atributii specifice in acest sens.

Prin urmare, conditiile de studii sau specializarile necesare vor fi stabilite la nivelul autoritatii contractante, cu respectarea conditiilor de legalitate.

Ghid Complet pentru Departamentul HR
Ghid Complet pentru Departamentul HR

Vezi detalii aici

202 Modele de fise de post
202 Modele de fise de post

Vezi detalii aici

Procedura completa la angajare
Procedura completa la angajare

Vezi detalii aici




Asadar, angajatorul, in calitate de conducator al autoritatii contractante, are dreptul si obligatia de a stabili conditiile de incadrare pentru postul de expert achizitii publice, astfel incat persoana care urmeaza sa fie angajata pe acest post sa detina competentele necesare indeplinirii cerintelor postului.

Astfel de conditii pot include experienta in domeniul achiziilor publice sau specializarea in aceasta activitate.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 07 Iunie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


In atentia angajatorilor: conditii de incadrare pentru expertul in achizitii publice Nota: 2.75 din 5 - 4 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Nerespectarea Ccm De Catre Angajator.Intrebare: angajatorul nu respecta ccm referitor la sporul de vechime si fidelitate care este inclus in ccm si care nu este luat in calcul la plata salariului,totodata nu recunoaste ccm pe ramura referitor la coeficienti de erarhizare exemplu , 1 p pentru muncitori necalificati ,1,1 pentru muncitori calificati etc si mai multe nereguli ce poate pati angajatorul?
 

Raspuns: astept un raspuns!<br />... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Noutatile anului 2017 in REVISAL”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Contraventii in raporturile de munca
Descarca GRATUIT raportul special

"Contraventii in raporturile de munca"
 

 

 

 


 
NOUTATILE ANULUI 2017
Afla totul despre contraventiile aplicabile in raporturile de munca si sanctionate prin legislatie

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Contraventii in raporturile de munca"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane