Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

In atentia angajatorilor: conditii de incadrare pentru expertul in achizitii publice

expert achizitii publicelegea privind achizitiile publice
Exista conditii specifice, prevazute de lege, pentru angajarea unui expert achizitii publice?


Din mai 2016, s-au schimbat regulile in domeniul achizitiilor publice. Aceasta deoarece Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, care abroga OUG 34/2006 a intrat in vigoare.

De asemenea, la data de 2 iunie 2016, au fost aprobate Normele metodologice de aplicare a acestei legi.

Prin urmare, in conformitate cu acest act normativ, autoritatea care urmeaza sa realizeze achizitii publice are obligatia de a infiinta un compartiment intern specializat in domeniul achizitiilor publice.

In cazul in care structura organizatorica a autoritatii contractante nu permite infiintarea unui compartiment distinct, conducatorul autoritatii contractante are obligatia de a insarcina una sau mai multe persoane din cadrul respectivei autoritati cu indeplinirea atributiilor prevazute pentru compartimentul specializat.

Conducatorul desemneaza persoana sau persoanele respective prin intermediul unui act administrativ.

Asadar, dupa cum precizeaza specialistii Portalcodulmuncii.ro, cadrul legal nu prevede anumite conditii de studii sau specializari, ci faca referire doar la personalul specializat, respectiv persoanele insarcinate sa indeplineasca atributii specifice in acest sens.

Prin urmare, conditiile de studii sau specializarile necesare vor fi stabilite la nivelul autoritatii contractante, cu respectarea conditiilor de legalitate.

Ghid complet - Instructiuni proprii de securitate a muncii
Ghid complet - Instructiuni proprii de securitate a muncii

Vezi detalii aici

Procedura completa la angajare
Procedura completa la angajare

Vezi detalii aici

Ghid Complet pentru Departamentul HR
Ghid Complet pentru Departamentul HR

Vezi detalii aici




Asadar, angajatorul, in calitate de conducator al autoritatii contractante, are dreptul si obligatia de a stabili conditiile de incadrare pentru postul de expert achizitii publice, astfel incat persoana care urmeaza sa fie angajata pe acest post sa detina competentele necesare indeplinirii cerintelor postului.

Astfel de conditii pot include experienta in domeniul achiziilor publice sau specializarea in aceasta activitate.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 07 Iunie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


In atentia angajatorilor: conditii de incadrare pentru expertul in achizitii publice Nota: 2.75 din 5 - 4 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Adeverina De Grupa La Dosarul De PensionareIntrebare: După ce a fost recunoscuta o adeverința de grupa la simularea pentru pensie anticipata,poate fi respinsă la Ónaintarea dosarului de pensionare?
 

Raspuns: Daca perioada cat ati lucrat in conditii de grupa de munca este inregistrata si in carnetul de munc... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Importanta Work-Life Balance
Descarca GRATUIT raportul special

"Importanta Work-Life Balance"
 

 

 


 
xx
PRIORITATILE ANULUI 2018
Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
si viata personala a angajatilor

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Importanta Work-Life Balance"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane