Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

SSM: Nerespectarea timpului de conducere si a pauzelor de odihna ale conducatorilor auto

ssmaccident de muncaaccident de munca ssmreguli ssm privind lucrarile la acoperisaccident de circulatie
Prin contractul de prestari servicii, angajatorul P., in calitate de prestator, organizeaza, conduce si gestioneaza activitatea de transport a angajatorului B. in calitate de beneficiar (un cunoscut producator de ciment).


In ziua precedenta producerii evenimentului, conducatorul auto C.P., angajat al prestatorului, a fost informat telefonic de catre managerul de transport A.B. referitor la transportul pe care urma sa-l efectueze.

A doua zi, la ora 6:30, C.P. s-a prezentat la parcarea in care a fost garat ansamblul de autovehicule cap tractor-semiremorca aflat in dotare. Dupa alimentarea cu motorina s-a deplasat cu ansamblul respectiv pentru cantarirea marfii, dupa care a plecat spre destinatia comunicata, incarcat cu 24 tone de Namol pentru slefuirea sticlei, asa cum este mentionat in scrisoarea de transport (CMR). Inainte de plecare, C.P. a completat si in foaia de parcurs traseul pe care trebuia sa-l urmeze si a semnat la rubrica Autovehiculul este in stare de functionare.

Dupa un parcurs de 375 km, a ajuns la destinatie la ora 12:00, unde a descarcat marfa. La ora 15:00, C.P. a fost anuntat telefonic sa se deplaseze cu semiremorca goala intr-o alta localitate, aflata la aproximativ 200 km,  pentru a incarca 30 tone de nisip pe care sa-l transporte la beneficiar.

Dupa ora 19:00, pe diagrama tahograf din ziua respectiva, nu mai sunt inregistrari aferente activitatii de conducere.
In jurul orei 23:30, ansamblul de vehicule a fost implicat intr-un accident de circulatie soldat cu decesul conducatorului auto C.P.

Din documentele intocmite de lucratorii Serviciului Rutier de Politie (IPJ) si Inspectoratului de Stat in Controlul Transportului Rutier (ISCTR), s-a constatat ca accidentul s-a produs in timpul ... continuarea pe PortalSSM.ro

Cartea Verde a Legislatiei Muncii
Cartea Verde a Legislatiei Muncii

Vezi detalii aici

Procedura completa la angajare
Procedura completa la angajare

Vezi detalii aici

Softuri online de legislatia muncii
Softuri online de legislatia muncii

Vezi detalii aici





Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 13 Mai 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


SSM: Nerespectarea timpului de conducere si a pauzelor de odihna ale conducatorilor auto Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Deducere Persoane In IntretinereIntrebare: Buna seara. Ce se intampla daca un angajat nu anunta angajatorul ca una din persoanele aflate in intretinere a depasit plafonul maxim de venituri, ex. angajare,etc.? Sistemul va scoate automat persoana din intretinere? Daca situatia a durat mai multe luni, trebuie restituite sumele? Multumesc.
 

Raspuns: Buna ziua,<br />Nu va anunta sistemul nimic. La un moment dat probabil se va descoperi.<br ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

CODUL MUNCII - 19 modificari majore in luna august 2017

 
Descarca GRATUIT raportul special
Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august
 
Toate modificarile aparute in Codul Muncii sunt explicate detaliat in raportul
 
"Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august"