Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu
KIT-ul de documente instant obligatorii din  Legislatia Muncii si Salarizare

 

SSM: Nerespectarea timpului de conducere si a pauzelor de odihna ale conducatorilor auto

ssmaccident de muncaaccident de munca ssmreguli ssm privind lucrarile la acoperisaccident de circulatie
Prin contractul de prestari servicii, angajatorul P., in calitate de prestator, organizeaza, conduce si gestioneaza activitatea de transport a angajatorului B. in calitate de beneficiar (un cunoscut producator de ciment).


In ziua precedenta producerii evenimentului, conducatorul auto C.P., angajat al prestatorului, a fost informat telefonic de catre managerul de transport A.B. referitor la transportul pe care urma sa-l efectueze.

A doua zi, la ora 6:30, C.P. s-a prezentat la parcarea in care a fost garat ansamblul de autovehicule cap tractor-semiremorca aflat in dotare. Dupa alimentarea cu motorina s-a deplasat cu ansamblul respectiv pentru cantarirea marfii, dupa care a plecat spre destinatia comunicata, incarcat cu 24 tone de Namol pentru slefuirea sticlei, asa cum este mentionat in scrisoarea de transport (CMR). Inainte de plecare, C.P. a completat si in foaia de parcurs traseul pe care trebuia sa-l urmeze si a semnat la rubrica Autovehiculul este in stare de functionare.

Dupa un parcurs de 375 km, a ajuns la destinatie la ora 12:00, unde a descarcat marfa. La ora 15:00, C.P. a fost anuntat telefonic sa se deplaseze cu semiremorca goala intr-o alta localitate, aflata la aproximativ 200 km,  pentru a incarca 30 tone de nisip pe care sa-l transporte la beneficiar.

Dupa ora 19:00, pe diagrama tahograf din ziua respectiva, nu mai sunt inregistrari aferente activitatii de conducere.
In jurul orei 23:30, ansamblul de vehicule a fost implicat intr-un accident de circulatie soldat cu decesul conducatorului auto C.P.

Din documentele intocmite de lucratorii Serviciului Rutier de Politie (IPJ) si Inspectoratului de Stat in Controlul Transportului Rutier (ISCTR), s-a constatat ca accidentul s-a produs in timpul ... continuarea pe PortalSSM.ro

Procedura completa la angajare
Procedura completa la angajare

Vezi detalii aici

 Codul Muncii 2017
Codul Muncii 2017

Vezi detalii aici

Motivarea angajatilor
Motivarea angajatilor

Vezi detalii aici





Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 13 Mai 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


SSM: Nerespectarea timpului de conducere si a pauzelor de odihna ale conducatorilor auto Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 


Descarca GRATUIT
“Noutatile anului 2017 in REVISAL”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

REVISAL-ul a fost modificat (din nou) in 2017

 
Descarca GRATUIT raportul special
Noutatile anului 2017 in REVISAL
 
Toate schimbarile aparute in REVISAL
sunt explicate detaliat in raportul
 
"Noutatile anului 2017 in REVISAL"

 

 

 

 

 
 
 



 
REVISAL-ul a fost modificat in 2017!
Atentie la toate noutatile aduse de modificarea legii! Este obligatoriu sa respectati noua lege in 2017.

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutatile anului 2017 in REVISAL"

Da, vreau sa primesc newsletterul Legislatia Muncii