Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Model Fisa de post Expert Contabil Verificator

Expert Contabil Verificatorfisa de postfisa postului 2017
Iata in randurile urmatoare un model de Fisa de post Expert Contabil Verificator, cod cod 244102, conform PortalCodulMuncii.ro:



I.    Identificarea postului

1.    Numele si prenumele titularului: ............

2. Denumirea postului: Expert contabil verificator
   
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3.    Pozitia in COR / Cod: 244102

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari


Consilier - Codul Muncii va ofera solutii de actualitate Daca doriti sa Rezolvati mai usor problemele de serviciu Luati rapid decizii corecte si avantajoase Aveti singuranta aplicarii corecte a legislatiei Reduceti cu cel putin 75 timpul de rezolvare a unei probleme Evitati conflictele de munca folosind argumente legale Consilier Codul...

Oferta Speciala
valabila 48h

[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.    Departamentul / locatia: Economic

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5.    Nivelul postului:
Executie

6.    Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
- se subordoneaza sefului departamentului/ directorului directiei economice

 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


II.    Descrierea postului

1.    Scopul general al postului
Titularul postului are rolul de a coordona, verifica si supraveghea  documentele financiar-contabile.

 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2.    Competente personale:

  sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
  sa nu aiba antecedente penale.


3.    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariu de baza.
  •  este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
  •  este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;

Atributii

    sa asigure coordonarea si supravegherea activitatii economice;
    sa asigure conceperea si managementul pe perioade pilot ale noilor servicii si proiecte;
    sa nregistreze n contabilitate documentele financiar-contabile
    sa ntocmeasca declaratii fiscale
    sa verifice nregistrari contabile si operatiuni financiar-contabile
    sa urmareasca operatiunile si nregistrarile financiar-contabile pe centrede cost
    sa elaboreze rapoarte financiare si cereri de rambursare pentru contractele de finantare
    sa anunte din prima zi conducerea imbolnavirea sa, iar daca imbolnavirea a intervenit in alta localitate, sa comunice in scris, in aceeasi zi, cu exceptia cazurilor grave;
    sa respecte dispozitiile legale privind pastrarea secretului de serviciu referitoare la date, documente sau informatii care nu sunt destinate publicitatii;
    sa nu desfasoare si sa nu favorizeze activitati generatoare de concurenta neloiala, acte sau fapte care, potrivit Legii 11/1991, sunt contrare bunei credinte si uzantelor cinstite;
    sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu;
    sa raspunda la toate solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
    sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
    sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si PSI din obiectivul unde desfasoara serviciul;
    angajatul trebuie sa utilizeze, potrivit instructiunilor de utilizare a substantele periculoase, instalatiilor, utilajele, masinile, aparatura si echipamentele de lucru;
    sa acorde ajutor atat cat este rational posibil oricarui alt salariat aflat intr-o situatie de pericol;
    angajatul va desfasura activitatea in asa fel incat sa nu expuna la pericole de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana proprie sau alte persoane, in conformitate cu pregatirea si instruirea in domeniul protectiei muncii primita de la angajatorul sau;
    sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
    sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alte personae din institutie;
    sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
    sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti participanti.
    sa informeze de indata conducerea despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
    sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

5.    Conditiile de lucru ale postului

a.    Desfasurarea activitatii
Titularul postului isi desfasoara activitatea la birou.
b.    Conditii de formare profesionala
Participa la diverse traininguri, conferinte.

 [Conditiile de la punctele a, b, c si d se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

6.    Gradul de autonomie

Are libertatea de a lua decizii cu privire la obligatiile conform fisei postului.

[Se refera la alte posturi decat cele aflate in subordinea directa. Autoritatea se stabileste in fiecare firma de catre conducere, pentru fiecare post in parte - in functie de marimea, specificul si organigrama firmei.

a.    Delegare (inlocuitori, sarcini delegate) - Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]

7.    Evolutii posibile
Conform statutului cadrului didactic

[Se stabileste in functie de planificarea carierei din fiecare firma.]

III.    Specificatiile postului

1.    Nivelul de studii

Studii superioare

[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

2. Aptitudini personale

-    abilitatea de a folosi cuvintele fluent;
-    rapiditate in reactii si judecata;
-    abilitate de a improviza;
-    abilitatea de a crea;
-    punctualitate.

 [In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]

3. Program de lucru 8 ore/ zi/ 5 zile/ saptamana

Data,

Numele si semnatura titularului postului,      Numele si semnatura superiorului ierarhic,

A P R O B A T

         Director General


Sursa: PortalCodulMuncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Expert Contabil Verificatorfisa de postfisa postului 2017

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 23 Martie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Model Fisa de post Expert Contabil Verificator Nota: 4.63 din 5 - 4 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cand Ma Pot Pensiona? La Limita De Varsta Si Anticipat?Intrebare: Sunt nascuta in 17 august 1961.Sunt anagajata (femeie) din august 1980, continuu si in prezent.Am lucrat in ''grupa I''(1983-1988) 5 ani si am reducere 2 ani si 6 luni. Doresc, daca ma puteti ajuta cu informatii, sa stiu cand ma pot pensiona, anticipat sau partial anticipat si la limita de varsta.Mentionez ca am studii superioare (doua licente). Va multumesc anticipat!
 

Raspuns: Va puteti pensiona anticipatat dupa anul 2018 luna Septembrie la virsta de 57 ani si 1 luni daca ind... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Importanta Work-Life Balance
Descarca GRATUIT raportul special

"Importanta Work-Life Balance"
 

 

 


 
xx
PRIORITATILE ANULUI 2018
Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
si viata personala a angajatilor

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Importanta Work-Life Balance"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]