O neregula cu care inspectorii ITM merg la sigur!
protectia muncii
Inspectorii ITM va pot solicita documente care sa ateste ca toate echipamentele de munca din firma (masini, aparate, unelte, instalatii folosite de angajati) au fost verificate de persoane care detin aceasta competenta.
Verificarea aceasta este OBLIGATORIE, atat la instalarea echipamentului, cat si periodic. Ea trebuie facuta si atunci cand s-au produs evenimente care pot afecta echipamentul din punct de vedere al securitatii in exploatare:
• modificari ale procesului de munca
• accidente
• fenomene naturale
• perioade lungi de neutilizare.
Asadar, trebuie sa va asigurati ca toate echipamentele pe care le folosesc angajatii in procesul muncii au fost supuse verificarii. Iar rezultatele verificarilor trebuie sa fie inregistrate si puse la dispozitia inspectorilor ITM, la solicitarea acestora.
Legea 319/2006 aduce mai multe obligatii pentru angajator privind protectia muncii, amenzi mai mari de la Inspectia Muncii, sanctiuni mai dure. Clic aici pentru protectia dvs.!
de Legislatia Muncii
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
protectia muncii
Data aparitiei: 25 Noiembrie 2009
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
O neregula cu care inspectorii ITM merg la sigur!
Nota:
5
din 5
-
1 vot.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Detasare salariat. Statul in care se platesc contributiile socialeIntrebare: In cazul in care avem un salariat detasat in UE de 5 ani de zile cu reinnoire detasare la 6 luni, unde trebuie sa ii fie declarate taxele, in Romania sau in tara unde isi desfasoara activitatea, tinand cont de Articolul 12 Reguli speciale in care se mentioneaza: (1) Persoana care desfasoara o activitate salariata intr-un stat membru, pentru un angajator care isi desfasoara in mod obisnuit activitatile in acest stat membru, si care este detasata de angajatorul respectiv in alt stat membru pentru...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Certificat medical cod 08. CASS ianuarie - aprilieIntrebare: OUG 34/2024 care intra in vigoare incepand cu data de 12 aprilie prevede eliminarea CASS CM 08 Intrebarea mea este: Daca am o salariata care a beneficiat de CM 08 din data 27.12 2023 (CM initial dec 2023) pana la data de 30.04.2024 (perioada de acordare inceteaza dupa data de 12.04.2024), conform Oug 32 trebuie sa ii fac recalculul indemnizatiei nete (sa nu mai retin CASS) pentru perioada ian-martie? Pentru luna aprilie nu retin CASS.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Descarca
GRATUIT “Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.