Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu
Raporturile de munca ale PFA

 

Contractul pentru achizitionarea tichetelor de masa, incheiat intre angajator si unitatile emitente

tichete de masabonuri de masatichete masa
Dupa cum bine stim, comenzile de achizitie de suporturi electronice pentru tichete de masa transmise unitatilor emitente de catre angajatori contin cel putin numele si codul numeric personal corespunzator fiecarui salariat beneficiar.


Ce se intampla in cazul angajatorilor care au organizat cantine-restaurant sau bufete? Acestia au posibilitatea de a achizitiona, tipari si distribui tichete de masa pe suport hartie numai salariatilor proprii, incadrati cu contract individual de munca.

Angajatorilor le revine obligatia de a tine o evidenta proprie, potrivit formularelor prevazute ca model in anexele la Normele metodologice aprobate prin HG 23/2015 nr. 1, 3 si 5, pentru tichetele de masa pe suport hartie, respectiv potrivit formularelor prevazute ca model in anexele nr. 2, 4 si 6 pentru tichetele de masa pe suport electronic.


Contractul pentru achizitionarea tichetelor de masa, incheiat intre angajator si unitatile emitente, cuprinde cel putin urmatoarele clauze, in functie de suportul utilizat pentru emiterea tichetelor de masa, referitoare la:

- necesarul anual, semestrial sau trimestrial de tichete de masa si esalonarea pe luni a acestuia;

- costul imprimatului reprezentand tichetul de masa pe suport hartie, respectiv costul emiterii tichetelor de masa pe suport electronic, precum si costul suportului electronic sau al inlocuirii acestuia, dupa caz;

- conditiile in care tichetele de masa pe suport hartie neutilizate de catre salariati se restituie unitatii emitente de catre angajatori;

- unitatile de alimentatie publica utilizate de unitatile emitente la care salariatii pot folosi tichetele de masa;

Memorator Legislatia Muncii
Memorator Legislatia Muncii

Vezi detalii aici

Pachet 4 softuri online de legislatia muncii
Pachet 4 softuri online de legislatia muncii

Vezi detalii aici

Managerul de Resurse Umane
Managerul de Resurse Umane

Vezi detalii aici





- conditiile privind responsabilitatile partilor si rezilierea contractului;

- modul de administrare si utilizare a tichetelor de masa pe suport electronic, inclusiv modul in care angajatul poate sa consulte soldul disponibil la un moment dat pe suportul electronic, procedura de inlocuire sau blocare a tichetelor de masa pe suport electronic in caz de furt ori pierdere, costurile inlocuirii;

- obligatia angajatorilor de a colecta de la salariatii lor si de a transfera catre unitatile emitente toate datele personale si informatiile referitoare la salariati care sunt necesare pentru emiterea, utilizarea, procesarea si decontarea tranzactiilor cu tichete de masa;

- obligatia emitentilor de a pastra in conditii de siguranta datele primite de la angajatori si de a nu le utiliza in alte scopuri decat cel pentru care au fost primite;

- obligatia angajatorilor de a instrui salariatii sa nu vanda si sa foloseasca tichetele de masa doar cu scopul de a achizitiona produse alimentare/achita masa si doar din unitatile de alimentatie publica care afiseaza autocolantele speciale de identificare a unitatii care a emis tichetele de masa.

sursa: Fiscalitatea.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 06 Aprilie 2015
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Contractul pentru achizitionarea tichetelor de masa, incheiat intre angajator si unitatile emitente Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cand Pot Iesi In Pensie. Sunt Nascut In 10.11.1958. Lucrez Din 07.11.1983.Intrebare: Am lucrat 17 ani 4 luni si 8 zile in grupa II-a de munca, 7 ani 7 luni si 6 zile in conditii deosebite si 1 an si 6 luni in conditii speciale de munca. Cand pot s-a depun dosarul de pensionare ?
 

Raspuns: Stagiul complet de cotizare: 35 ani<br />Virsta de pensionare: 59 ani (Noiembrie 2017) <br ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Noutatile anului 2017 in REVISAL”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

REVISAL-ul a fost modificat (din nou) in 2017

 
Descarca GRATUIT raportul special
Noutatile anului 2017 in REVISAL
 
Toate schimbarile aparute in REVISAL
sunt explicate detaliat in raportul
 
"Noutatile anului 2017 in REVISAL"

 

 

 

 

 
 
 



 
REVISAL-ul a fost modificat in 2017!
Atentie la toate noutatile aduse de modificarea legii! Este obligatoriu sa respectati noua lege in 2017.

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutatile anului 2017 in REVISAL"

Da, vreau sa primesc newsletterul Legislatia Muncii
[x]