Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Model Fisa Postului pentru sef serviciu privat pentru situatii de urgenta

ssmatributii ssmresponsabilitati ssminspector ssmdiplome ssm


In randurile urmatoare va prezentam un model orientativ complet al fisei postului pentru pozitia de sef serviciu privat pentru situatii de urgenta.

Vom delimita aspectele principale referitoare la identificarea postului, pozitia in COR, denumirea postului si relatiile ierarhice, atributii si responsabilitati, obligatii si nu numai, conform PortalSSM.ro:

I. Identificarea postului
 
Numele si prenumele titularului: ............
2.   Denumirea postului: Sef serviciu privat pentru situatii de urgenta
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
3.    Pozitia in COR / Cod: 541901
 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4.   Departamentul / locatia: Administratie si servicii publice
 
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
5. Nivelul postului: Executie/ Conducere 
 
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
 
Se subordoneaza sefului de Directie
 
 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
II. Descrierea postului
 
1. Scopul general al postului
 
Ocupatia se desfasoara in cadrul societatilor specializate in activitati pentru situatii de urgenta.
 
 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
2. Competente personale:
 
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); 
sa nu aiba antecedente penale. 
 
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune; 
 
Atributii
 
sa asigure organizarea corecta a activitatii pentru situatii de urgenta
sa asigure coordonarea activitatii activitatii pentru situatii de urgenta
sa asigure cercetarea activitatii de securitate
sa analizeze in permanenta zona alocata pentru gasirea de noi oportunitati de colaborare;
sa dezvolte Serviciul Privat pentru Situatii de Urgenta prin identificarea potentialilor clienti si ofertarea de servicii catre acestia
sa dezvolte si sa mentina in permanenta contactul cu beneficiarii serviciilor Serviciului Privat pentru Situatii de Urgenta in vederea imbunatatirii permanente a acestora
sa organizeze, sa planifice, sa evalueze necesarul de resurse: materiale, financiare, tehnice si tehnologice, umane, timp pentru fiecare beneficiar/proiect
sa realizeze si sa implementeze strategii operationale pentru diferite tipologii de proiecte/beneficiari, inclusiv conducerea nemijlocita a operatiunilor de exercitii si aplicatii de stingere conform scenariilor prestabilite
sa asigure mentinerea capacitatii de actiune a personalului de securitate
sa realizeze controlul activitatii de securitate din obiectiv
sa coordoneze activitatea echipelor de lucru
sa planifice activitatea proprie
sa asigure programa si materialele necesare pregatirii continue a angajatilor din subordine
sa asigure coordonarea, evaluarea, motivarea, performanta si eficienta in cadrul echipei pe care o conduce
sa asigure relatia cu furnizorii si se ingrijeste de planul de mentenanta a mijloacelor fixe din cadrul Serviciului Privat pentru Situatii de Urgenta
sa propuna si sa implementeze solutii pentru optimizarea activitatii pe segment si pentru eficientizarea costurilor
sa se preocupe de dezvoltarea profesionala a membrilor echipelor
sa se ocupe de coordonarea planificarii activitatilor si masurilor de protectie 
sa se ocupe de elaborarea documentelor specifice
sa asigure activitati de mentenanta si service aferente sistemelor de detectie si alarmare efractie, supraveghere video, control/ admitere acces, paza perimetralasi a sistemelor si instalatiilor de semnalizare
sa aleaga metodele optime de montare, instalare aferente sistemelor de securitate enumerate anterior
sa asigure testarea, evaluarea si punerea in functiune a sistemelor de detectie si alarmare efractie, supraveghere video, control/ admitere acces, paza perimetrala si a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu
sa se preocupe de asigurarea conditiilor corespunzatoare de lucru pentru realizarea, punerea in functiune si mentenanta sistemelor de detectie si alarmare efractie, supraveghere video, control/ admitere acces, paza perimetrala si a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu
sa se ocupe de consilierea conducerii institutiei pe probleme de securitate
sa se ocupe de monitorizarea realizarii masurilor de protectie
sa stabileasca si sa realizeze masurile de protectie civila a angajatilor si bunurilor materiale proprii;
sa conduca nemijlocit actiunile de interventie;
sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; 
sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora; 
sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; 
sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale; 
sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi. 
sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept. 
 
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi. 
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
 
4. Obligatii si Restrictii: 
 
nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale; 
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului; 
trebuie sa lase echipamentul curat, iar celelalte mijloace pe care le-a folosit, in buna stare. 
 
5.Conditiile de lucru ale postului
 
Desfasurarea activitatii
 
Acesta isi desfasoara activitatea in birou sau pe teren.
 
Conditii de formare profesionala Participa la traininguri.
 
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
5. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
 
Doar in situatii de urgenta
 
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
 
 
III. Specificatiile postului
 
1. Nivelul de studii - studii superioare
calificarea de agent paza/ securitate obiective, bunuri si valori , ca urmare a participarii la un curs de calificare-calificare de baza
 sau sa faca dovada ca provine din sistemul national de aparare impotriva situatiilor de urgenta in calitate de cadrul activ sau militar angajat cu contract. 
 
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
2. Aptitudini personale
 
incredere in sine;
comunicarea eficenta cu diferite categorii de oameni
rapiditate in reactii si judecata;
concentrare;
lucrul in echipa
punctualitate;
capacitatea de a invata;
aptitudini tehnice.
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
 
3. Program de lucru normal, de 8 ore/ zi.
 
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa, 
                 S-D: ..................................................
Data 
 
Numele si semnatura titularului postului,   Numele si semnatura superiorului ierarhic,
 
A P R O B A T
         Director General


sursa: PortalSSM.ro

Ghid Complet pentru Departamentul HR
Ghid Complet pentru Departamentul HR

Vezi detalii aici

Ghid complet - Instructiuni proprii de securitate a muncii
Ghid complet - Instructiuni proprii de securitate a muncii

Vezi detalii aici

Cartea Verde a Legislatiei Muncii
Cartea Verde a Legislatiei Muncii

Vezi detalii aici





 
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 15 Martie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Model Fisa Postului pentru sef serviciu privat pentru situatii de urgenta Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Incetare CIM, Este Data Incetarii Aceiasi Cu Ultima Zi De Munca?Intrebare: Buna ziua! Am si eu problema cu incetarea unui CIM, am incetat un muncitor in data de 01.02.2017,ultima zi de munca pontata a acestuia a fost in data de 31.01.2017,problema este ca in data de 01.02.2017 l-am incetat fara sa-i maresc salariul de la 1.250 la 1.450 lei, mie mi se pare corect dar nu stiu daca si pentru cei de la ITM e corect.Daca ma uit pe raportul per salariat din Revisal pe acesta apare ca interval de vechime (data inceprii activitatii)-31.01.2017, eu stiam ca data angajarii si da
 

Raspuns: Buna ziua, avand in vedere ca incetarea CIM a fost pe data de 01.02, deci salariatul nu a mai presta... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

CODUL MUNCII - 19 modificari majore in luna august 2017

 
Descarca GRATUIT raportul special
Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august
 
Toate modificarile aparute in Codul Muncii sunt explicate detaliat in raportul
 
"Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august"

 

 

 

 
 
 



 
Codul Muncii a suferit 19 modificari in luna august!
Atentie la modificarile din Codul Muncii! De la 1 august au aparut modificari majore care afecteaza toate firmele!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august"

Da, vreau sa primesc newsletterul Legislatia Muncii