Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Care sunt actele de autoritate privind apararea impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri?

psisanatate si securitate in muncassmaparare impotriva incendiilor



Organizarea apararii impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri presupune emiterea de catre proprietar, conducatorul institutiei/ operatorului economic sau administrator a urmatoarelor acte de autoritate:

- dispozitia de numire a cadrului tehnic sau a personalului de specialitate cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor, dupa caz;

- dispozitia privind stabilirea modului de organizare si a responsabilitatilor privind apararea impotriva incendiilor;

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Telemunca Avantaje Dezavantaje Optimizare cost


Nou A aparut Legea 81 2018 privind TELEMUNCA  Sunteti pasibil de amenzi intre 2 000 si 10 000 de lei Prof univ dr Raluca Dimitriu v-a pregatit un material de exceptie care va explica in detaliu ce obligatii aveti ca angajator care sunt capcanele fiecarui articol din noua lege cum puteti evita din start amenzi dure In mod sigur si dvs...

Oferta Speciala
valabila 48h

- instructiunile de aparare impotriva incendiilor si atributiile salariatilor la locurile de munca;

- dispozitia privind reglementarea lucrului cu foc deschis si a fumatului;

- dispozitia privind organizarea instruirii personalului;

- dispozitia de constituire a serviciului privat pentru situatii de urgenta ori contract sau conventie cu un serviciu privat pentru situatii de urgenta, dupa caz;

- regulile si masurile de aparare impotriva incendiilor la utilizarea, manipularea, transportul si depozitarea substantelor periculoase specifice, dupa caz;

- conventiile sau contractele cuprinzand raspunderile ce revin partilor pe linia apararii impotriva incendiilor, in cazul transmiterii temporare a dreptului de folosinta asupra bunurilor imobile;

- dispozitia privind modul de gestionare a deseurilor din materiale combustibile.

INFO
Prin loc de munca se intelege locul destinat sa cuprinda posturi de lucru, situat in spatiile si constructiile pentru birouri, inclusiv orice alt loc din aria acestora la care lucratorul are acces in cadrul desfasurarii activitatii profesionale.

Atunci cand pe unul sau mai multe niveluri ale aceleiasi cladiri isi desfasoara activitatea mai multe persoane juridice sau persoane fizice autorizate, locul de munca se delimiteaza conform contractului, conventiei sau actului juridic similar, incheiat intre parti.

Mai multe informatii despre Apararea Impotriva Incendiilor in Ghidul practic de Securitate si Sanatate in Munca

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
psisanatate si securitate in muncassmaparare impotriva incendiilor

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 28 August 2014
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Care sunt actele de autoritate privind apararea impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri? Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Este Necesara Decizie De Numire Pentru Functia Mentionata In CIM?Intrebare: Buna ziua! La o societate comerciala, dupa incheierea contractului individual de munca pentru functia X, cu anexa la CIM fisa postului pentru functia specificata in CIM este necesar ca ulterior sa fie intocmita si o decizie de numire pe aceasta functie? Daca da, care este temeiul legal?
 

Raspuns: Multumesc pentru raspuns. Intrebarea mea viza o nelamurire privind intocmirea sau nu a unei decizii ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Modificari majore in Codul Muncii 2018

- contributii sociale, noutati Revisal, concedii medicale -
 
Descarca GRATUIT raportul special
Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018
 
Toate modificarile sunt explicate detaliat in raportul

Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
xx
Atentie la modificarile din Codul Muncii in 2018!
- Revisal, contributii, concedii + alte noutati -

Descarcati gratuit Raportul Special

"Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016