In randurile urmatoare vom stabili care este modelul orientativ de fisa postului pentru Operator Vanzari din telefon.
Astfel, conform Fisa-Postului.ro, vom stabili care este denumirea postului si codul COR, care este departamentul in care se va efectua repartizarea, care este nivelul postului si ce relatii ierarhice exista in aceasta situatie.
Mai mult, vom descrie postul prin a delimita scopul general, obiectivele si sarcinile specifice acestui post.
Fisa de post operator vanzari prin telefon
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului:.........................
2. Denumirea postului: Operator Vanzari prin telefon
[Daca in
organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR. In acest caz denumirea din COR este Operator vanzari prin telefon.]
3. Pozitia in COR / Cod: 333912
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Departament Vanzari
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului:
a. Conducere / coordonare: Nu este cazul
b. Executie: Entry
6. Relatiile:
a) Ierarhice (control, indrumare), posturi supervizate:
• se subordoneaza: Directorului de Vanzari
• are in subordine: Nu este cazul
b) Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu Departamentele Logistica si IT
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Realizarea targetului de vanzari stabilit in conformitate cu politica de vanzari a firmei.
[In functie de marimea, specificul si
organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Obiectivele postului
Realizarea planului de vanzari prin vanzarea de produse prin telefon.
Identificarea de noi clienti.
Cresterea cotei de piata a produselor / serviciilor.
[In functie de marimea, specificul si
organigrama firmei obiectivele pot diferi.]
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Realizeaza planul zilnic de vanzari.
Prezinta si promoveaza la telefon produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.
Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor.
Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora.
Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti.
Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli.
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
[In functie de marimea, specificul si
organigrama firmei sarcinile / atributiile / activitatile pot diferi.]
In ce conditii firma este obligata sa elibereze adeverinte cu tote veniturile din 1957-2001 conform noii L360/2023. Firma este din 1957, detinem arhiva, din statele vechi si mai apoi fluturasi se poate deduce baza de calul a pensiei care difera de la o perioada la alta, totodata, nu sunt incluse toate veniturile la calulul CAS-lui si pensia suplimentara L80/1992.Legea intra in vigoare din septembrie, suntem obligati sa eliberam pana atunci aceste adeverinte?
Va rog frumos sa ne trimit fisa post pentru urmatorul cod cor: 112018 - director vanzari.