Consultanta in afaceri | Manager

     eNews Legislatia Muncii

Descarca GRATUIT raportul special

"Modificari in Codul Muncii - noutati REVISAL si Evaluarea Angajatilor"



detalii aici

Cauti un loc de munca?


Stiati ca...
...... exista peste 40 de documente OBLIGATORII pe care inspectorii ITM le verifica atunci cand vor sa va amendeze cu orice pret >> Detalii aici <<
:: mai multe intrebari si raspunsuri

Acte necesare la angajare

Ultima luna si jumatate a aratat ca piata fortei de munca a devenit foarte dinamica. In Bucuresti au fost organizate foarte multe targuri de locuri de munca la care au fost oferite peste 9.000 de slujbe. Si lucrurile nu se opresc aici. Un astfel de eveniment, destinat companiilor din domeniul financiar‑bancar, va avea loc la Institutul Bancar Roman, in perioada 17-19 aprilie 2008.

Se pare ca ne confruntam in continuare cu o criza de talente si de specialisti, daca tinem cont numai de efortul depus de catre organizatori si angajatori pentru promovarea acestor targuri. S-au folosit toate mijloacele de promovare: online, anunturi stradale, anunturi in presa nationala, advertoriale, chiar emisiuni tv dedicate in exclusivitate acestor targuri.

In cazul cel mai fericit, angajatorii gasesc oameni potriviti care sa ocupe locurile de munca pe care le ofera, iar candidatii locul de munca la care au visat. De regula, angajatorul solicita la angajare, viitorului salariat urmatoarele inscrisuri:

- cererea de angajare;
- buletinul de identitate/cartea de identitate;
- carnetul de munca;
- actele de studii;
- adeverinta de salariat/de vechime in munca de la angajatorul precedent;
- avize, autorizatii, atestari necesare exercitarii meseriei/profesie;
- certificatul medical;
- certificatul de cazier judiciar;
- nota de lichidare.

Ti-a placut acest articol? Trimite-l si prietenilor tai!


Data aparitiei: 14 Aprilie 2008



Votati pagina "Acte necesare la angajare":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

Cum Se Calculeaza Somajul Tehnic?

Intrebare: Buna ziua, Va rog frumos sa ma lamuriti daca am inteles bine urmatoarele spete: 1Potrivit art.52(1) lit c care face referire la somajul tehnic, angajatorul trebuie sa se incadreze in una din categoriile: intreruperea temporara a activitatii sau reducerea programului de lucru sau poate sa fie in ambele? 2. In cazul intreruperii temporare a activitatii salariatul trebuie platit cu 75% din salariul de baza indiferent pe ce perioada e intrerupta activitatea? 3.Dar in cazul reducerii programului de lucru de la 5 zile la 4 zile cum va fi platit? Ramane salariul de baza raportat la cele 4 zile lucrate si 75% pentru ziua nelucratoare? V-as ruga daca se poate sa imi trimiteti si un model de decizie in cazul suspendarii pentru somaj tehnic. Va multumesc!

Raspuns: Angajator ............................................................................................. citeste tot raspunsul aici



ARTICOLE SIMILARE



ULTIMELE ARTICOLE







Din reteaua RS:
Info tva | Blogul Specialistului | Carti de afaceri | Campeanu.ro | Contabilitate si fiscalitate | Timp liber
Idei de afaceri | Librarie de afaceri | Libraria R&S | Management | Stiri juridice | Agricultura | AdSense



Utile
    Afaceri profitabile cu ferme     Codul fiscal     Declaratii fiscale     Legea Contabilitatii     Monitorul Oficial     Codul civil 2014     Codul penal 2014     Legislatie TVA



LegislatiaMuncii.ro poza

© 2006 - 2014 Rentrop & Straton. All rights reserved.
Privacy Policy | RSS RSS Flux RSS 2.0     Sitemap XML Sitemap XML     Autori     Termeni si conditii     Contact

SATI