Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Fisa de post director magazin

fisa postuluifisa postului director de magazinfisa postuluimodel fisa postului director magazin 2017


Va prezentam fisa postului pentru pozitia de Director de magazin:

Director magazin
 
I.Identificarea postului
 
1. Numele si prenumele titularului: ............
 
2.   Denumirea postului: Director magazin
 
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
3. Pozitia in COR / Cod: 112021
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4.   Departamentul / locatia: Management Administrativ
 
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
5. Nivelul postului: Executie
 
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
 
Se subordoneaza directorului firmei
Are relatii functionale cu sefii departamentelor financiar-contabil, marketing, juridic si aprovizionare
 
 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
 
II. Descrierea postului
 
1. Scopul general al postului
 
Titularul postului are rolul de a asigura functionarea optima a magazinului.
 
 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
2. Competente personale:
 
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); 
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
 
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
  • este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 
  • este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune; 
     
Atributii
 
  •     sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhic
  •     sa analizeze tendintele pietei si sa propuna actionarilor politica de preturi, obiective de vanzari si profit  
  •     sa elaboreze, implementeze si gestioneze planul de marketing al magazinului
  •     sa comunice cu firmele de promovare, presa de profil, alte canale de distribuire a informatiilor privind activitatile, ofertele si evenimentele magazinului
  •     sa elaboreze si implementeze programul de fidelizare a clientilor (promotii, vouchere etc.)
  •     sa se asigure ca actualizeaza permanent pagina de facebook si site-ul magazinului
  •     sa asigure managementul portofoliului de clienti
  •     sa se asigure ca stabileste normele de buna practica in relatia cu clientii si verifica respectarea lor
  •     sa se asigure ca vanzatorii desfasoara corect activitatea
  •     sa se asigure ca instruieste personalul asupra utilizarii si intretinerii tuturor dotarilor magazinului, verifica respectarea normelor de igiena
  •     sa se asigure ca utilizeaza sistemele software de gestiune pentru urmarirea incasarilor, stocurilor, costurilor in vederea optimizarii activitatii
  •     sa se asigure ca intocmeste rapoarte saptamanale de activitate
  •     sa se asigure ca gestioneaza relatia cu furnizorii si prestatorii
  •     sa se asigure ca mentine valabilitatea tuturor avizelor necesare functionarii magazinului, conform legilor si reglementarilor in vigoare
  •     sa se asigure ca propune si implementeaza masuri de optimizare a costurilor
  •     sa coordoneze intreaga activitate a magazinului;
  •     sa optimizeze permanent serviciile hoteliere oferite, astfel incat sa fie  respectate standardele calitative asumate;
  •     sa asigure  monitorizarea cheltuielilor si respectarea bugetului alocat;
  •     sa asigure supravegherea activitatii de aprovizionare cu produse alimentare si nealimentare;
  •     sa asigure  managementul resurselor umane existente;
  •     sa urmareasca solutionarea eficienta a solicitarilor clientilor
  •     sa  stabileasca relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale
  •     sa prospecteze pieta de profil in vederea imbunatatirii continue a serviciilor, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate
  •     sa raspunda pentru desfasurarea si finalizarea cu succes a contractelor alocate
  •     sa raspunda pentru administrarea bugetului, aprovizionarea eficienta a magazinului, evidenta si administrarea personalului aflat in subordine
  •     sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
  •     sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
  •     sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
  •     sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
  •     sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
  •     sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
  •     sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
  •     sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
  •     sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
  •     sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
  •     sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu apreciate de persoanele care au acest drept.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
 
4. Obligatii si Restrictii:
  •     nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
  •     sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
  •     este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;

5.Conditiile de lucru ale postului
 
a. Desfasurarea activitatii in magazin
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
 

Ghid Complet pentru Departamentul HR
Ghid Complet pentru Departamentul HR

Vezi detalii aici

 Codul Muncii 2017
Codul Muncii 2017

Vezi detalii aici

Softuri online de legislatia muncii
Softuri online de legislatia muncii

Vezi detalii aici




Va fi raspunzator pentru: Baze de date
 
b. Conditii de formare profesionala
 
 Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
 
 [Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
c. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
 
Doar in situatii de urgenta
 
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
 
 
III. Specificatiile postului
 
1. Nivelul de studii superioare
 
Pregatire profesionala in domeniu.
 
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
2. Aptitudini personale
  1.     incredere in sine;
  2.     gandire laterala
  3.     atentie;
  4.     ascultare activa
  5.     indemanare;
  6.     concentrare;
  7.     punctualitate;
  8.     capacitatea de a invata;
  9.     aptitudini tehnice;
  10.     limba straina;
  11.     dispusa intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte

 [In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
 
3. Program de lucru
 
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
 
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
                 S-D: ..................................................
 
Data
 
 
Numele si semnatura titularului postului,   Numele si semnatura superiorului ierarhic,
 
A P R O B A T

         Director General

 
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 17 Martie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa de post director magazin Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Se Poate Completa Dosarul De Pensionare Cu Documente Care Completeaza Vechimea ?Intrebare: Am depus dosar de pensionare anticipata partial, unde stagiu complet de cotizare era asigurat si cu o adeverinta doveditoare pentru prestarea muncii in conditii de grad II. Prin neluarea in consideratie a acestei adeverinte, am primit decizie de respingere motivata prin neindeplinirea stagiului complet de vechime in munca diferenta reprezentand 8 luni de vechime in munca. In acest context trebuia sa mai aduc pentru completarea vechimii un act doveditor pentru o perioada de 8 luni . Dosarul in ac
 

Raspuns: Va trebui sa faceti o alta cerere de pensionare,deci si un alt dosar la care sa veniti cu dovada pri... citeste tot raspunsul aici


ARTICOLE SIMILARE

Fisa de post director magazin

Mai multe articole despre fisa postului director de magazin
Descarca GRATUIT
“Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august
Descarca GRATUIT raportul special

"Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august"
 

 

 


 
0

Notice: Undefined index: media in /home/manager/public_html/legislatiamuncii.manager.ro/legislatiamuncii/index.php on line 1004
NOUTATILE ANULUI 2017
Afla totul despre contraventiile aplicabile in raporturile de munca si sanctionate prin legislatie

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Codul Muncii - 19 modificari majore in luna august"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane