Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu
Consultanta in afaceri | Manager

 

Atributii indeplinite in Departamentul de Resurse Umane

regulament de organizare si functionareregulamentatributii departament resurse umanece atributii are managerul de resurse umaneatributii resurse umane


Coform ghidului "Regulamentul de organizare si functionare in 5 pasi" principalele atributii indeplinite de catre Departamentul de Resurse umane pot fi:
  • organizarea resurselor umane (structura organizatorica, fisele de post cadru si individualizate, evidenta de personal si a posturilor vacante);
  • asigurarea resurselor umane (recrutare, selectie si angajare de personal);
  • intocmirea statului de personal pe baza organigramei;
  • intocmirea contractelor individuale de munca si a conventiilor civile de prestari servicii;
  • realizarea inregistrarii contractelor de munca in ReviSal si a inregistrarilor legale ulterioare in acesta;
  • intocmirea documentelor legale pentru incetarea activitatii salariatilor;
  • propunerea spre aprobare a necesarul de personal pe meserii, functii, specialitati si nivele de pregatire corespunzator cerintelor rezultate din structura obiectului de activitate al societatii;
  • intocmirea fiselor de post;
  • evidenta concediilor de odihna, a concediilor medicale si a concediilor fara plata,
  • intocmirea raportarilor statistice specifice activitatii departamentului;
  • intocmirea documentele necesare pensionarii personalului societatii, potrivit prevederilor legale;
  • elaborarea sistemului de motivare a personalului (salarii de baza, indemnizatii de conducere, salarii de merit, prime, tichete de masa, instruiri, promovari, asigurare medicala, asigurarea dreptului la pensie);
  • implementarea, mentinerea si imbunatatirea continua a sistemului de management al calitatii;
  • elaborarea documentelor sistemului de management al calitatii (proceduri standard de operare, instructiuni si manualul calitatii);
  • elaborarea planului anual de instruire, planului anual de lucru, a raportului anual de activitate pentru departament;
  • organizarea procesului de evaluare anuala a performantelor profesionale ale salariatilor;
  • asigurarea confidentialitatii documentelor si informatiilor gestionate de salariatii Departamentului de Resurse Umane;
  • asigurarea accesului controlat al persoanelor desemnate de catre managementul de la cel mai inalt nivel, la documentele si informatiile privind resursele umane;
  • asigurarea instruirilor profesionale ale personalului din Departamentul de resurse umane;
  • gestionarea instruirilor profesionale ale salariatilor;
  • asigurarea administrarii bazelor de date, prin persoanele responsabile, in conformitate cu deciziile managementului;
  • informarea managementului de la cel mai inalt nivel cu privire la noile aparitii sau modificari de acte legislative din domeniul legislatiei muncii;
  • asigurarea unei bune colaborari si comunicari cu sefii de departament;
  • reprezentarea companiei in relatiile cu institutiile externe pe probleme de resurse umane;
  • analizarea concordantei dintre specificul culturii si performantele organizatiei si formularea de propuneri de imbunatatire;
  • respectarea indatoririlor legale referitoare la:
  • ROF si RI;
  • confidentialitate;
  • protectia muncii;
  • normele de paza si stingerea incendiilor;
  • normele igienico-sanitare specifice activitatii profesionale;
  • buna pastrare si gestionare a bunurilor din inventarul departamentului.

Sursa: Regulamentul de organizare si functionare in 5 pasi>>>

Cartea Verde a Legislatiei Muncii
Cartea Verde a Legislatiei Muncii

Vezi detalii aici

Ghid Complet pentru Departamentul HR
Ghid Complet pentru Departamentul HR

Vezi detalii aici

Motivarea angajatilor
Motivarea angajatilor

Vezi detalii aici





Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 06 Februarie 2014
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Atributii indeplinite in Departamentul de Resurse Umane Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cum Pot Trece De La Pensie De Boala In Pensie AnticipataIntrebare: Nascut la data de 29.09.1955. Vechime = 34 Ani, 11 luni, 29 zile. La data de 10 martie 2009. de la aceeasi data sunt la pensie de boala. Mentionez ca in anul 2015, luna ianuarie si februarie, am lucrat, legal. Va rog sa imi spuneti daca pot iesi la pensie anticipata si ce demersuri trebuie sa fac. Multumewsc anticipat.
 

Raspuns: Pe perioada in care ati lucrat s-a suspendat pensia de invaliditate.Recalcularea pensiei in astfel ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Noutatile anului 2017 in REVISAL”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Contraventii in raporturile de munca
Descarca GRATUIT raportul special

"Contraventii in raporturile de munca"
 

 

 

 


 
NOUTATILE ANULUI 2017
Afla totul despre contraventiile aplicabile in raporturile de munca si sanctionate prin legislatie

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Contraventii in raporturile de munca"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane