Bucuresti Business Days evenimentul de afaceri al anului aduce in prim plan inovatia in educatie

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In perioada 10-11 decembrie, va avea loc la Bucuresti cea de-a 13-a editie din suita de evenimente Business Days, care isi propun, asa cum arata si motto-ul acestora, sa ofere "inspiratie, experienta si oportunitati celor care vor sa genereze valoare in Romania". Bucuresti Business Days (http://bucuresti2013.businessdays.ro), cel de-al patrulea si ultimul eveniment din serie organizat in acest an, va fi gazduit de Universitatea Romano-Americana. Sunt asteptati la eveniment peste 800 de participanti, reprezentanti ai mediului de afaceri, antreprenori, manageri si specialisti.

Pentru prima oara la evenimentele Business Days, in cadrul editiei de la Bucuresti va fi pus in dezbatere subiectul educatiei in Romania. Se va pune accent pe modalitatile concrete si inovative prin care mediul de business se poate implica in revigorarea sistemului educational.

 “Business Days este o platforma de interactiuni intre oameni de afaceri din toata tara. Prin evenimentele organizate pana acum, am atins un numar de peste 10.000 de participanti, in special antreprenori, manageri, specialisti, consultanti si liber profesionisti. Dupa 3 ani si jumatate si 12 editii de succes organizate in cele mai importante orase din Romania cu influenta regionala sau nationala, avem o imagine de ansamblu asupra mediului antreprenorial din tara noastra, ceea ne permite sa venim la Bucuresti, in decembrie, cu o versiune imbunatatita a ceea ce a fost Business Days pana acum”, spune Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului.

Cu o arhitectura unica in Romania, evenimentele Business Days le ofera participantilor posibilitatea de a asimila informatii pe cinci paliere, astfel incat sa aiba un castig triplu: inspiratie, idei si posibili parteneri de afaceri:

* Conferinte - care au rolul de a-i incarca de energie pozitiva pe cei prezenti si a le oferi idei, prin analize ale tendintelor si ale oportunitatilor de dezvoltare;

* Workshopuri - care au rolul de a dezvolta abilitati prin schimb de experienta si interactivitate. Focusul se pune pe componenta practica, pe studii de caz si sesiuni de intrebari si raspunsuri, prin care participantii pot sa-si prezinte problemele pentru a gasi idei, solutii si chiar resurse pentru a le rezolva;

* Prezentari key-note – sesiuni speciale, la care sunt invitati key-note speakeri si care sunt centrate pe teme de maxima importanta pentru succesul afacerilor: excelenta in relatia cu clientii, antreprenoriat – reguli de aur pentru performanta, inovatia si creativitatea ca si factori diferentiatori, leadershipul si managementul eficient al echipelor.

* Sesiunile formale de business networking – cu rolul de a genera oportunitati de business si de a identifica potentiali parteneri sau colaboratori. Stabilirea intalnirilor la eveniment este facilitata prin aplicatia mobila meet me, utilizata de  participantii interesati de a face matchmaching la locul evenimentului.  Aplicatia meet me dezvoltata de organizatori permite cautarea, filtrarea si sortarea bazei de date a participantilor, dupa 4 criterii: domeniu de activitate, functie, companie si nume.

* Start-up suport – actiuni dedicate start-up-urilor, concentrate pe trei directii: testarea ideii de afaceri, produsului sau serviciului, beneficiind de prezenta si feedback-ul audientei; intalniri cu investitori si mentori, precum si promovarea afacerii prin prezentari de 3 minute  in fata antreprenorilor si a managerilor prezenti.

Pentru inscrierea la eveniment, pana la ora 23:59 in data de 24 noiembrie 2013 este in vigoare oferta de tip early-bird, prin care este oferita o reducere de 15% pentru orice tip de acces. Costurile tichetelor de acces precum si formularul de inscriere se gasesc pe pagina dedicata http://bucuresti2013.businessdays.ro/inscriere/. Tipurile de acces de tipul BASIC si PREMIUM sunt MULTIPASS si permit accesul la eveniment cu acelasi badge pentru mai multe persoane, nu in acelasi timp. Studentii beneficiaza de 50% reducere pe baza carnetului de student, insa pentru ei exista un numar limitat de locuri.
 
Printre speakerii invitati ai acestei editii se numara personalitati din lumea afacerilor precum Cristian Secosan, Camelia Sucu, Misu Negritoiu, Cornel Marian, Florin Talpes, Gabriella Pacso, Silviu Hotaran, Lorand Soares Szasz, Wargha Enayati, Marius Ghenea, Florentin Banu, Jean Valvis, Madi Radulescu, Sorina Bradea, Amalia Sterescu, Adrian Florea, Ruxandra Bandila, Adrian Cioroianu, Mru Patel, Felix Patrascanu, Felix Daniliuc, Dorin Pena, Bogdan Balaci, Voicu Oprean, Mugur Frunzetti, Marius Stefan, Gabriel Biris, Dragos Anastasiu, Mario Bruhlmann, Cristian Nacu, Mircea Albulescu si multi altii.

Bucuresti Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor sai: Universitatea Romano-Americana, IBM, Raiffeisen Leasing, Lafarge, UPC Business, Intel, Noerr, AON, DPD,  MedLife, AROBS, imobiliare.net, Zitec, Toyota, SiteTalk, Prometeus, RoMarketing, RoPlus, Aims, Dale Carnegie, TMI, Burcash, Eurolines, Star Dental Clinic, Autonom rent-a-car, Timisoara Toastmasters, TraducemBine.ro, DaedalusMillwardBrown, Dallmayr Kaffee, Aqua Carpatica, Casa de Vinuri Cotnari, Librariile Humanitas, Rentrop & Straton, Hostway, Bittnet, Expert Line, Netlogiq, ANIS, Hub Bucuresti, Sarto, Buticul de Inspiratie by Dana Tudor s.a.

Parteneri media:  Forbes, Manager.ro, AvocatNet, Business Review, Cariere, Manager Express, Transilvania Business, Business24, Ziare.com, BestJobs, Tjobs.ro, IQAds, Smark, LTV.ro, BusinessDaysTV, Today Software Magazine, 24-FUN, ComunicatedePresa.ro, LivePR, PortalHR, IdeideAfaceri, Agency, 4Career, Zumzi, Fokus Interactive, Learn&Go, Retail-FMCG.ro, AiSucces.ro, G pec s.a.

Bucuresti Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si Newfield Consulting. ADeSCO este o organizatie non-profit al carei scop este acela de a crea o cultura antreprenoriala sanatoasa si durabila in Romania.

Pentru detalii privind evenimentele Business Days va invitam sa vizionati acest scurt spot video care arata evolutia proiectului in cei 3 ani de la lansare. Date cu privire la impactul avut de aceste evenimente in piata de business din Romania puteti afla vizionand analiza comparativa a ultimelor editii Business Days, pe baza chestionarelor de feedback prelucrate si auditate de catre Daedalus-Millard-Brown.

Contact presa:
codruta.nicolescu@businessdays.ro | +40-741-163700 | Director Executiv ADeSCO
dana@buticuldeinspiratie.ro  | +40-726-555564 | Chief Inspired Officer Buticul de Inspiratie

de Legislatia Muncii

Data aparitiei: 26 Noiembrie 2013
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Bucuresti Business Days evenimentul de afaceri al anului aduce in prim plan inovatia in educatie Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru Asistent Director GeneralIntrebare: Am nevoie de fisa postului pentru Responsabil Functiune (cod COR 243217), ma poate ajuta cineva?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Stabilire si retribuire posturi intr-o societateIntrebare: Va rog sa imi prezentati baza legala daca o firma cu activitate principala in fabricarea pieselor de autovehicule poate angaja mai multe persoane (5 Manageri financiari si 2 Contabili sefi) pentru aceeasi functie de conducere, avand aceeasi fisa de post, cu atributii similare dar cu salarii diferite.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 


 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]