Revisal: Nominalizare angajat vs contract de prestari servicii

RevisalHG 500/2011Revisalpersoana desemnatamodel decizie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HG 500/2011, prevede ca persoana abilitata sa opereze Revisal, trebuie sa fie:
- nominalizata prin decizie scrisa a angajatorului (art. 2 alin. (5))
sau
- contractata prin incheierea, cu respectarea dispozitiilor art. 20 alin. (5) din Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare, de contracte de prestari servicii cu prestatori inregistrati la inspectoratele teritoriale de munca, care isi desfasoara activitatea in conditiile prevederilor legale in vigoare.

Asadar pentru a putea incheia un contract de prestari servicii, in vederea operarii si transmiterii Revisal, societatea prestatoare, trebuie sa fie inregistrata la ITM. Beneficiarul contractului de prestari servicii are obligatia legala de a informa ITM, despre incheierea unui contract de prestari servicii pentru intocmirea si transmiterea Revisal, in termen de 3 zile de la incheierea contractului.

Informarea pe care beneficiarul contractului trebuie sa o faca, consta intr-o adresa intocmita de acesta, care va cuprinde urmatoarele elemente: Denumirea prestatorului de servicii, certificatul de inregistrare al prestatorului, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului sau dovada echivalenta a acestuia, precum si data de la care s-a contractat serviciul de completare si transmitere.

Prin urmare, daca angajatorul nominalizeaza prin decizie un salariat nu va incheia un contract de prestari servicii ci va stabili in decizie obligatiile salariatului nominalizat.


Angajator .............................................................................................
Adresa ..................................................................................................
Inregistrata la Registrul Comertului din ...... sub nr. J.../...../.....
C.U.I. ....................................................................................................
Telefon: ......................................./Fax: ..............................................



DECIZIE DE NUMIRE PERSOANA PENTRU COMPLETAREA SI TRANSMITEREA REGISTRULUI GENERAL DE EVIDENTA A SALARIATILOR
Nr. ......... din data ...........................

Avand in vedere dispozitiile art. 2 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr. 500/2011, cu privire la desemnarea persoanelor pentru completarea si transmiterea la inspectoratul teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor

In temeiul dispozitiilor art. 16 alin. (2) coroborat cu art. 34 si art. 40 din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicat; Directorul/Presedintele1 ...................,

Decide:

Art. 1 – (1) Numeste pe D-na/D-l ............., avand functia de ..............., in cadrul serviciului ......., pentru completarea si transmiterea la inspectoratul teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor.
(2) Masura dispusa prin prezenta decizie are caracter obligatoriu si face parte din sarcinile de serviciu.

Art. 2 – In drept, decizia se intemeiaza pe dispozitiile art. 2 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr. 500/2011 si art. 16 alin. (2), art. 34 si art.  40 si din Legea nr. 53/2003
– Codul muncii, republicat.

Art. 3 – Decizia poate fi contestata la .....................2, in termen de 30 de zile de la data comunicarii.

Art.4. – Prezenta decizie si produce efecte de la data comunicarii.

REPREZENTANT LEGAL,
..................3


Note:

1 Reprezentantul legal al angajatorului.
2 Tribunalul in circumscriptia caruia domiciliaza reclamantul, de exemplu Tribunalul Municipiului Bucuresti – Sectia a VIII-a – Conflicte de Munca si Asigurari Sociale.
3 Reprezentantul legal al angajatorului.

Conform art. 1 lit. b) din Decizia 90/2006 privind cazurile in care nu este necesara notificarea prelucrarii unor date cu caracter personal, notificarea prelucrarii datelor cu caracter personal nu este necesara cand prelucrarea datelor cu caracter personal referitoare la propriii angajati si la colaboratorii externi este efectuata de entitatile de drept public si de drept privat, in vederea indeplinirii unor obligatii legale.

Prin urmare, angajatorul nu are obligatia sa notifice prelucrarea datelor cu caracter personal referitoare la proprii angajati atunci cand prelucrarea se realizeaza in vederea indeplinirii unor obligatii legale, dar are obligatia sa respecte drepturile persoanei vizate in contextul prelucrarii datelor cu caracter personal astfel cum sunt stabilite de Legea 677/2001.

NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie: Trebuie sa va actualizati Regulamentul Intern!


Important! Au aparut prevederi noi obligatorii referitoare la:

-> concediul paternal
-> distribuirea bacsisului catre salariati
-> programul flexibil de lucru
-> supravegherea video a activitatii in firma etc.
-> protectia avertizorilor de integritate !
 
Aflati informatii complete din lucrarea Regulamentul intern in avantajul dvs. Ghid complet

...Vezi AICI detaliile complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
RevisalHG 500/2011Revisalpersoana desemnatamodel decizie

Data aparitiei: 21 Mai 2013
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Revisal: Nominalizare angajat vs contract de prestari servicii Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa de post Montator elemente prefabricate din beton armatIntrebare: Suntem o firma de constructii ,va rugam sa ne ajutati cu o fisa de post pentru Montator elemente prefabricate din beton armat Cor: 711403.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Pensie limita de varsta cu reducerea varstei standard de pensionareIntrebare: Angajata - in varsta de 59 ani si 1 luna, primeste decizia de pensionare pentru limita de varsta in data de 16.04.2024 ( plata drepturilor de pensie se va face incepand cu data de 01.04.2024 ). Salariata a adus copie dupa decizie la angajator in data de 17.04.2024. 1. Cu ce data inceteaza CIM si cu ce articol? 2. Pot incheia un nou CIM cu angajatul dupa incetarea celui vechi pe perioada determinata de 1 luna - pentru a putea gasi alta persoana in locul acesteia? Mentionez ca salariata este de...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]